۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۵۳۹۵۶
امام جمعه دره شهر:

رهروان حسینی در مقابل دشمن ذلت نمی پذیرند

امام جمعه دره شهر گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا با گفتن این جمله که «مثل من با مثل یزید تاهیچ زمانی بیعت نخواهدکرد» به جای ذلت راه شهادت در راه خدا را انتخاب کردند.
امام جمعه دره شهر

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدجواد قنبر بیگی، امام جمعه دره شهر، در مراسم عزاداری و سینه زنی سرور و سالار شهیدان با حضور عاشقان و سینه سوختگان حسینی(ع) به میزبانی هیأت رزمندگان اسلام در سالن 9 دی شهرستان دره شهر برگزار شد، گفت: براساس آیات قرآن هدایت خداوند شبیه به چراغدانی است که بر مصباح و شیشه آن گردوغباری نمی نشیند.

وی با بیان اینکه خداوند هرکس را بخواهد هدایت می کند، اظهار کرد: بر اساس همین آیات حضرت فاطمه(س) مصداق چراغدان، چرا امام حسن مجتبی(ع) مصداق چراغ و سید الشهدا مصداق مصباح و چراغ هدایت است.

وی تصریح کرد: کسی که می خواهد راه هدایت و رسیدن به خداوند را پیدا کند باید سراغ امام حسین(ع) برود.

حجت الاسلام قنبر بیگی یادآور شد: امام حسین (ع) در روز عاشورا با گفتن این جمله که «مثل من با مثل یزید تاهیچ زمانی بیعت نخواهدکرد» به جای ذلت راه شهادت در راه خدا را انتخاب کردند.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: حادثه عظیم کربلا نشان داد رهروان واقعی امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) هیچگاه در مقابل دشمن ذلت نمی پذیرند./101/879/ب1

ارسال نظرات