۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۵۲۸۱۵
مدیر حوزه‌‌های علمیه قزوین مطرح کرد؛

رهبر معظم انقلاب، مهمترین عامل وحدت در جامعه اسلامی

استاد حوزه‌ علمیه قزوین با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب مهمترین عامل وحدت در جامعه است، گفت: در سایه‌ رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تفرقه و توطئه‌های دشمنان از بین خواهد رفت، نیروهای مؤمن و انقلابی باید دشمن شناس باشند تا مانع نفوذ متجاوزان شوند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌‌های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، متوسل شدن به قرآن و اهل بیت(ع) را مهمترین محور وحدت دانست و گفت: باید با تفسیر قرآن به ریسمان الهی چنگ زد و با یکدیگر متحد ماند و متفرق نشد.

وی در ادامه افزود: اهل بیت(ع)، قرآن مجسم هستند و در سایه‌ اهل بیت(ع) می‌شود با یکدیگر متحد ماند، نیروهای انقلابی باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند و طبق نظریات ایشان قدم بردارند نباید طبق سلایق شخصی خود کاری انجام دهند که به ضرر نظام و انقلاب باشد.

مدیر حوزه‌‌های علمیه قزوین ابراز کرد: قرآن کریم دشمنان جامعه‌ اسلامی را معرفی و راه‌‌های مبارزه با آنها را نشان داده است، با تفکر و همدلی می‌توان جامعه‌ای سالم و هماهنگ داشت و این مردم هستند که باید با یکدیگر با مهربانی و عطوفت رفتار کنند.

استاد حوزه‌ علمیه قزوین با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری مهمترین عامل وحدت در جامعه هستند، ابراز کرد: در سایه‌ رهنمودهای مقام معظم رهبری تفرقه و توطئه‌های دشمنان از بین خواهد رفت، نیروهای مؤمن و انقلابی باید دشمن شناس باشند تا مانع نفوذ متجاوزان شوند.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا سبک زندگی غربی را که در جامعه‌ ما رواج پیدا کرده از بین ببریم و جوانان را با آرمانها و الگوهای اسلامی و انقلابی آشنا کنیم، نیروهای مؤمن و انقلابی باید با یکدیگر متحد باشند و در فضاهای مجازی جوانان را با ارزشهای اسلام و سبک زندگی دینی آشنا کنند.

وی در پایان گفت: مرم و نیروهای انقلابی باید به فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توجه کنند چون سخنان آنها برگرفته از قرآن است؛ مردم و مسؤولان موظفند مستندات را پیدا کرده و آنها را مطالعه کنند و در زندگیشان به کار گیرند./955/303/ب2

ارسال نظرات