۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۵۱۲۶۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اجازه ندهیم خون شهدای منا پایمال شود

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه جریان منا سبب ناراحتی و اندوه ملت بزرگ ایران شد و در این جریان عزیزان بسیاری را از دست دادیم، گفت: نباید اجازه داد تا خون شهدای منا زمین بماند.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در دیدار با خانواده مرحوم یعقوب اقبالیان از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس، گفت: مرحوم اقبالیان در دوران دفاع مقدس و پس از آن به عنوان نیروی توانمند و مدیری لایق در سنگرهای مختلف مورد نیاز نظام مشغول فعالیت بود.

وی با بیان اینکه تواضع این شهید بزرگوار هیچوقت فراموش نمی شود، افزود: همه ما مسؤولان و مردم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با الگو قرار دادن آنها در جهت اهداف والای شهدا حرکت کنیم، تواضع شهید اقبالیان یک الگو و خط مشی برای همگان است تا بتوان در رفتار متواضعانه عمل کرد.

دبیر ستاد غدیر استان با بیان اینکه اگر دنیا ارزش داشت انبیا و اولیای الهی می ماندند، ابراز کرد: اینکه انسان چگونه این دنیا را ترک کند مهم است که مرحوم اقبالیان با کارنامه ای درخشان عالم فانی را ترک کردند و این دنیای فانی را که حتی برای انبیای الهی نیز باقی نماند به سر بلند بدرود گفت.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید منا، محمدرضا جلالی فر، این شهید جریان منا را زینت بخش مجموعه سپاه و هیأت های عزاداری عنوان و بیان کرد: مدحهای شهید جلالی از ائمه اطهار(ع)، هیچوقت فراموش نخواهد شد، این شهید بزرگوار با صدای خود محفل معصومان را گرم می کرد.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به ارزشهای اخلاقی شهید بزرگوار شهید محمدرضا جلالی، خاطرنشان کرد: شهید جلالی به عنوان پاسدار حریم ولایت در مجموعه سپاه همیشه در راستای عزت و عظمت ایران اسلامی و انقلاب گام برداشتند و تواضع آنها در طول حیات خود مثال زدنی بود.

وی با بیان اینکه جریان منا باعث ناراحتی و اندوه ملت بزرگ ایران شد و در این جریان عزیزان بسیاری را از دست دادیم، تصریح کرد: نباید اجازه داد تا خون شهدای منا زمین بماند، آل سعود مسؤول جریان منا  و شهادت بسیاری از حجاج به ویژه حجاج ایرانی شد و دلهای همه ملت بزرگ ایران را داغدار کرد./202/854/ب1

ارسال نظرات