۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۴۸۴۳۹
دبیر ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی:

تقوای سیاسی در حفظ امانت الهی است

حجت الاسلام کاملی فر گفت: تقواي سياسي يعني اينكه انسان مسؤوليت را امانت الهي بداند و در مراقبت از اين عهد و پيمان الهي تلاش كند و اجازه ندهد تا ضربه ای به نظام و انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی وارد شود.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام کاملی فر، دبیر ستاد احیای غدیر استان آذربایجان شرقی عصر امروز در جشنواره مالك اشتر استان، تقوا را مهم ترين و اساسي ترين ويژگي مديران در نظام اسلامي خواند و تاكيد كرد: تضعيف نظام اسلامي و جايگاه رهبري، نهايت بي تقوايي است.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب كه ميدان امروز سپاه، ميدان خودسازي و مبارزه با هواي نفس است، ابراز داشت: تقوا را صرفا به عنوان مسأله شخصي نبايد تلقي كرد بلكه تقواي سياسي، سازماني و اجتماعي نيز مطرح است كه به فرموده رهبري، تقواي سياسي مهم تر از تقواي شخصي است.

دبیر ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی با بيان اينكه انسان متقي در انجام وظيفه و اداي تكليف احساس ناتواني و شكست نمي كند، تصريح كرد: تقواي سياسي يعني اينكه انسان مسؤوليت را امانت الهي بداند و در مراقبت از اين عهد و پيمان الهي تلاش كند و اجازه ندهد تا ضربه ای به نظام و انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی وارد شود.

وی تقواي سياسي را برخورد صادقانه و دردمندانه در كار سياسي عنوان و تصریح كرد: انسان متقي تلاش خود را براي مردم و نظام به كار گرفته و از هر اقدام، تلاش، تصميم و فكري كه به ضرر نظام جمهوري اسلامي باشد، پرهيز مي كند، انسان متقی در رفتار خود به نظام سیاسی انقلاب و اسلام خدشه وارد نمی کند.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه تقوای سیاسی عامل حفظ کشور از سیاسی کاریها و مانع نفوذ و ضربه به نظام اسلامی است، تصریح کرد: تقوای سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که فقدان آن در جامعه سبب خدشه به ساختار و عملکرد نظام و دولت در کشور خواهد شد.

وی با تأکید بر حفظ تقوای الهی در مسایل شخصی و اجتماعی به ویژه حوزه موضوعات سیاسی جامعه، خاطرنشان کرد: امرو باید همه به ویژه مسؤولان کشور تقوای خود را حفظ کنند و اجازه ندهند که پایه های این نظامی الهی سست شود.

دبیر ستاد احیای غدیر استان آذربایجان شرقی با تاكيد به اينكه سپاه در سايه تقوا و معنويت پاسداران خود در شرايط مطلوبي قرار دارد، خاطرنشان كرد: در شرايطي كه كشورهاي اطراف درگير بحران و اقدامات تروريستي هستند، سپاه با ابتكار، ايثار و اخلاص نه تنها مرزهاي دفاعي كشور را به كيلومترها دورتر منتقل كرده، بلكه در داخل كشور نيز با هوشياري، اقدامات دشمن را رصد می کند.

وی با اشاره به در دست داشتن ابتکار عمل از سوی نیروهای سپاهی و پاسداران، تصریح کرد: سپاه پاسداران هرگونه تحرك از سوی گروه های تروریستی داعشی را قبل از اقدام و پيش از عملي شدن شناسایی و خنثي مي كند و تا به امروز دشمن نتوانسته است با اقداماتش به امنیت و آرامش کشور ضربه وارد کند./202/854/ب1

ارسال نظرات