۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۴۴۸۲۴۲
آیت الله علما:

آل سعود نوکر بی چون و چرای رژیم صهیونیستی است

آیت الله علما با بیان اینکه آل سعود دستورات رژیم صهیونیستی را مو به مو اجرا می کند، گفت: آل سعود نوکر بی چون و چرای اسرائیل غاصب است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان سنقر ظهر امروز با حضور مسؤولان، مدیران و علمای این شهرستان برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه ابراز داشت: نماز جمعه روح انسان را الهی و قلب و باطن را به ذکر و یاد خداوند آشنا می سازد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اخلاص و سلامت روحی انقلاب را به ثمر نشاند، عملیاتی کردن سیاست های رهبر معظم انقلاب سمت و سویی صحیح به نظام می بخشد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: خدمت به مردم باید سرلوحه برنامه های مسؤولان و خدمتگزاران نظام قرار گیرد چرا که انقلاب با تلاش های ملت به سرانجام رسید.

وی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در نظام بیان داشت: اقتصاد مقاومتی رمز موفقیت و برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه ایران است، کشور ایران با دارا بودن ذخایر غنی و ظرفیت های بالا در جهت تولید ملی می تواند با تلاش نیروی بومی به خودکفایی در تمام زمینه ها دست یابد.

آیت الله علما عنوان داشت: تکیه بر ذخایری همچون نفت تا ابد گره گشای مشکلات اقتصادی نیست، حرکت جهادی در زمینه های کشاورزی، صنعت و موارد دیگر نظام را ادر برابر فشارهای اقتصادی بیمه می کند.

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: وحدت و همدلی مسؤولان و خدمتگزاران نظام در راستای برطرف ساختن مشکلات کشور از جمله بیکاری، ازدواج، اقتصاد و موارد دیگر در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به جنایات و بی کفایتی حکومت آل سعود گفت: رهبر انقلاب آل سعود را نوکر بی چون و چرای رژیم صهیونیستی دانستند و عدم اجازه ورود به زائران ایرانی در مناسک حج این امر را ثابت کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات