۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۱۱۸۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین مطرح کرد؛

انجام شکنجه های جسمی و روحی برای تضعیف روحیه شیخ ابراهیم زکزاکی

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در استان قزوین گفت: کشور نیجریه قصد دارد تا به طرق مختلف وی را از میان بردارد و وی را به سرنوشت علمایی همچون شیخ عیسی قاسم در بحرین و شهید شیخ نمر باقرالنمر در عربستان سعودی تبدیل کند.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ضمن محکوم کردن اقدام کشور نیجریه در رابطه با اوضاع جسمانی عالم برجسته شیخ ابراهیم زکزاکی گفت: کشور نیجریه با انجام شکنجه‌های جسمی و روحی سعی در تضعیف عواطف این عالم گرانقدر داشته است.

 

انجام شکنجه های جسمی و روحی برای تضعیف عواطف عالم برجسته شیخ ابراهیم زکزاکی

حجت الاسلام معبودی ابراز کرد: کشور نیجریه قصد دارد تا به طرق مختلف وی را از میان بردارد و شیخ ابراهیم زکزاکی را به سرنوشت علمایی همچون شیخ عیسی قاسم در بحرین و شهید شیخ نمر باقرالنمر در عربستان سعودی تبدیل کند.

 

وی در ادامه افزود: این عالم بزرگ و برجسته تمام تلاش خود را برای گسترش ارزش‌های والای دینی و مذهبی اَدا کرده و هرگز از انجام رسالت خود غافل نشده است.

 

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: در حال حاضر برای مستکبران علم، عالم، دانشمند هیچ ارزشی ندارد و دلیل بی اعتنایی سردمداران حقوق بشر این اصل مهم است.

 

تمرکز بر روی مواضع عالم مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی

وی در ادامه اضافه کرد: اکنون مدعیان حقوق بشر و علمای جهان اسلام در این رابطه نباید سکوت کنند چرا که لازم است مواضع این عالم برجسته و مبارز را برای مردم تبیین کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در قزوین بیان کرد: مدعیان حقوق بشر در رابطه با وضعیت جسمانی این عالم برجسته شیخ ابراهیم زکزاکی ساکت نشسته‌اند و باید به جهان اسلام پاسخگو باشند.

 

وی در پایان گفت: سازمان ملل از طریق ملت‌ها تأمین می‌شود اما همواره در دفاع از نظام سلطه دریغ نداشته و حتی آن‌ها را همراهی می‌کند و سکوت مدعیان حقوق بشر در این موضوع هویت پوشالی کشور نیجریه را در افکار عمومی جهان افشا می‌کند./853/302/ب3

ارسال نظرات