۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۳۵۹۶۱
استاد حوزه و دانشگاه:

حمایت از ولایت فقیه عامل حفظ ثبات و امنیت کشور است

حجت الاسلام نجدت گفت: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستند انقلاب اسلامی ما شاهد موفقیت‌های روزافزون و پی‌درپی خواهد بود و هیچ احدی نخواهد توانست با چشم طمع به کشور ما نگاه کند، ولایت‌فقیه عامل اقتدار و قدرت نظام اسلامی و ملت ایران است.
ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام نجدت، استاد حوزه و دانشگاه، عصر امروز در جمع کارکنان و روحانیون سپاه ولایت تبریز، آگاهی و بصیرت نسبت به اوضاع زمان را از وظایف هر فرد ولایت مدار دانست و گفت: بصیرت مانع بزرگی بر سر گمراهی مردم از اسلام حقیقی است که با قرآن و اهل‌بیت(ع) و ولایت همراه است.

 

وی با تأکید بر حمایت از ولایت و آرمان‌های امام راحل، افزود: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستند انقلاب اسلامی ما شاهد موفقیت‌های روزافزون و پی‌درپی خواهد بود و هیچ احدی نخواهد توانست با چشم طمع به کشور ما نگاه کند، ولایت‌فقیه عامل اقتدار و قدرت نظام اسلامی و ملت ایران است.

 

حجت‌الاسلام نجدت بابیان اینکه ولایت‌فقیه عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: انقلاب‌هایی که مردم در دیگر نقاط دنیا ایجاد کردند ولی رهبر قاطع نداشته‌اند شکست خوردند و این نشان از جایگاه والای رهبری را دارد پس مردم باید برای سربلندی خود پشتیبان و حامی رهبر خود باشند و نگذارند دشمن به ولایت آسیب برساند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی انواع راه‌ها را برای تضعیف انقلاب اسلامی ما بکار برده‌اند ولی با عنایت پروردگار و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت فهیم انقلابی و ولایی کشور همه توطئه‌های آن‌ها یک‌به‌یک خنثی و امیدشان را به یاس تبدیل‌شده است.

 

وی در ادامه سخنان خود بابیان این‌که دوست و دشمن اذعان دارند که رهبر معظم انقلاب همان مسیر و خط امام خمینی(ره) را با جدیت ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: مدیریت معظم له در سال‌های اخیر در مسائل مختلف کشور بسیار دقیق، عالمان، مدبرانه و هوشمندانه بوده است.

 

حجت‌الاسلام نجدت بابیان اینکه اقتدار، عزت و عظمت کشور در ولایت‌فقیه تجلی پیداکرده است، گفت: تمام اقشار مختلف مردم به‌ویژه اعضای خبرگان رهبری باید از این شخصیت فرهیخته پشتیبانی و حمایت کنند، قدرت امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران به برکت ولایت‌فقیه و خون شهیدان است.

 

وی بابیان اینکه پرهیز از تجمل‌گرایی و اصلاح الگوی مصرف گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: همه باید برای تحقق آن بسیج شویم، با مصرف عاقلانه، مصرف خردمندانه، مدیریت مصرف، مدیریت در صادرات، مدیریت منابع بانکی، مدیریت منابع خدادادی، مدیریت صحیح در کارخانه‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس می‌توانیم به‌عنوان یک جهاد ملی نقش‌آفرینی کنیم./854/202/ب3

ارسال نظرات