۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۳۱۴۳۹
معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی زرگان مطرح کرد؛

حضور ۱۰ طلبه مدرسه علمیه المهدی زرگان در طرح ولایت

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان با اشاره به طرح ولایت در سه دوره زمانی مختلف و با محوریت مباحث اخلاقی و معرفتی در مشهد مقدس از حضور 10 طلبه این مدرسه علمیه در این طرح خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمد جنامی، معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت در مشهد مقدس، ابراز داشت: این دوره 41 روزه با حضور اساتید برجسته حوزه و با محوریت بررسی کتاب های حوزه اخلاق و معرفت در سه دوره زمانی مختلف و با حضور طلاب گذراننده پایه دو برگزار خواهد شد.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان با بیان اینکه در طرح ولایت شش کتاب در سه دوره تدریس خواهد شد، افزود: هر کدام از این دوره ها 12 تا 13 روز خواهد بود که از 29 خرداد آغاز و تا 7 مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام جنامی برگزاری نخستین دوره طرح ولایت را از 29 خرداد تا 12 تیر برشمرد و تصریح کرد: در این دوره کتاب های «معرفت شناسی» و «خداشناسی فلسفی» با حضور اساتید برجسته حوزه های علمیه کشور تدریس خواهد شد.

 

این مقام مسؤول تدریس دو کتاب «انسان، راه و راهنماشناسی» و «بنیاد اخلاق» از 13 تیر تا 25 تیر را از دیگر کتب تدریسی طرح ولایت در دوره دوم برشمرد و خاطرنشان کرد: دوره سوم طرح ولایت از 26 تیر تا 7 مرداد در مشهد مقدس و با محوریت کتاب های «درسنامه فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاسی اسلام» برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه طلبه های پایه اول تا چهارم در این مدرسه مشغول تحصیل بوده و طرح ولایت برای طلاب گذراننده پایه دو برگزار خواهد شد، ابراز داشت: با توجه به توانایی اعزام 20 طلبه اما در نهایت با همفکری های صورت گرفته 10 طلبه از مدرسه برای شرکت در این طرح اعزام خواهند شد هر چند که این احتمال وجود دارد که 20 روز اول از این دوره در مشهد مقدس برگزار و مابقی دوره در شهر دیگری باشد./9456/303/ب2

ارسال نظرات