۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۲۶۵۷۹
ظهر امروز صورت گرفت:

تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم در شهرری

پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم ظهر امروز با حضور مسؤولان تراز اول شهرری و مردم ولایتمدار این خطه تشییع شد.
مدافع حرم مدافع حرم مدافع حرم مدافع حرم مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امروز بس اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) با حضور جمعی از مسؤولان و مدیران و مردم نمازگزار، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ری برگزار شد.

 

در این مراسم پیکر مطهر شهیدان سید عبدالحسین اخلاقی 19 ساله و علی خان رضایی 20 ساله از تیپ فاطمیون که در جریان دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده بودند از مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به سوی آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرری تشییع شد.

 

حضور امام جمعه شهرری حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، شهردار شهرری سید احمد صفوی، فرماندار شهرری هدایت الله جمالی پور و دیگر مسؤولان و مردم شهید پرور و متدین شهرری در این مراسم  از نکات قابل توجهی بود که نشان از عشق و ارادت مردم ایران به اهل بیت(ع) و شهدا را در معرض نمایش گذاشت.

 

همچنین حاضران در مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با سر دادن شعارهایی نظیر «یا حسین یا حسین»، «لبیک یا زینب لبیک یا زینب» و با نوای «با ولایت می‌مانیم»  آمادگی خود را برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه اعلام کردند.

 

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، پیکر شهیدان سید عبدالحسین اخلاقی و علی خان رضایی در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله آرام گرفت./813/202/ب2

ارسال نظرات