۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۲۴۴۱۶
در آستانه عید مبعث؛

مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه مروی برگزار می‌شود

پانزده تن از طلاب برگزیده حوزه علمیه مروی در آستانه عید مبعث با تلبس به لباس مقدس روحانیت قدم در راه تبلیغ خواهند گذاشت.
عمامه گذاری

حجت الاسلام غلامرضا آقابیگی، کارشناس امور تهذیبی مدرسه علمیه مروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: طبق سنوات سال‌های گذشته و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده در مدرسه علمیه مروی، در سال 95 دو برنامه عمامه گذاری و تلبس برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: بر اساس مصاحبه‌ها، نظر اساتید و کمیته تخصصی که در مرکز حوزوی مروی وجود دارد، افراد واجد شرایط مشخص و جهت امر عمامه‌گذاری معرفی می‌شوند.

 

حجت الاسلام آقا بیگی، بیان داشت: نخستین برنامه عمامه‌گذاری در سال جاری در روز قبل عید مبعث خواهد بود و طلاب واجد شرایط با دست تولیت مرکز معمم می‌شوند.

 

وی یادآور شد: همچون گذشته، امسال نیز در مراسم عمامه‌گذاری، تولیت مدرسه علمیه مروی به عنوان سخنران ویژه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

کارشناس امور تهذیبی مدرسه علمیه مروی، گفت: در روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت 15 طلبه لباس روحانیت به تن خواهند کرد و قدم در راه تبلیغ خواهند گذاشت.

 

وی در پایان، گفت: پس از عمامه گذاری، افرادی که ملبس می‌شوند در خود مرکز شروع به فعالیت خواهند کرد و در بخش‌های آموزشی از این افراد بهره گرفته خواهد شد.

 

گفتنی است، مراسم عمامه‌گذاری مدرسه علمیه مروی چهارشنبه همین هفته ساعت 11 صبح در مدرسه علمیه مروی واقع در بازار تهران برگزار می شود./302/856/ب1

ارسال نظرات