۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۲۴۳۱۴
معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم:

ماه رجب بهترین فرصت مناجات با خدا پیش از ماه رمضان است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم گفت: ماه پرفضیلت رجب ، بهترین فرصت برای بندگی و مناجات با خدای متعال پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان است.
ماه رجب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام همتیان، معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم با اشاره به این‌که ماه رجب بهترین فرصت مناجات با خدا پیش از ماه رمضان است، اظهار داشت: در سه ماه رجب، شعبان و رمضان، سفره برکات و نعمات معنوی پروردگار برای همه بندگان گسترده شده و آن ها که قدر این فرصت را بدانند، یقیناً بیشتر و بهتر از آن ها متنعم می‌شوند.

 

وی خواستار استفاده هر چه بهتر و کیفی تر همه مردم خاصه نسل جوان از فیوضات عظیم ماه رجب شد و گفت: حقیقتاً فرصت های عمر همچون ابری شتابان در حال گذر است و چه سعادتمند است کسی که از لحظه لحظه های آن نهایت بهره را در جهت رشد و کمال خود بکند.

 

استاد اخلاق حوزه همچنین یادآور شد: ماه رجب یکی از بهترین ایام مناجات و بندگی خداست و حقیقتاً زمینه و بستر بسیار خوبی برای ارتباط با پروردگار از طریق عبادات از جمله ادعیه فراهم است.

 

وی همچنین بیان داشت: از دیگر فضایل و ویژگی های ماه رجب این است که ماه امامت و رسالت است و در این ماه پرخیر و برکت شاهد ولادت امیرالمومنین علی(ع) در سیزدهم رجب و بعثت نبی مکرم اسلام در روز بیست و هفتم آن هستیم، ضمن آن که اولین روز ماه ولادت امام باقر(ع) در آن واقع شده است./907/102/ب2

 

منبع: معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات