۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۲۴۰۸۶
امروز صورت گرفت؛

دیدار طلاب و اساتید حوزه علمیه برازجان با خانواده نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان امروز با حضور در کنار مزار شریف شهید محمد احمدی جوان، نخستین شهید مدافع حرم از استان بوشهر با پدر و برادر آن شهید والامقام دیدار کردند.
ديدار طلاب برازجان با خانواده شهيد احمدي جوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان امروز با حضور در کنار مزارشریف شهید محمد احمدی‌جوان، نخستین شهید مدافع حرم از استان بوشهر با پدر و برادر آن شهید والامقام دیدار کردند.

 

این طلاب همچنین با برگزاری مراسم زیارتنامه شهداء و سینه زنی و حضور در مسجد امام حسین(ع) روستای باشی از توابع دلوار حضور یافتند.

 

حجت الاسلام امیدزاده، مسؤول واحد شهدای مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با بیان این خبر، گفت: طلاب این مدرسه علمیه با همکاری بنیاد شهید و ناحیه مقاومت حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان در قالب یک دستگاه مینی‌بوس و ماشین سواری در این برنامه معنوی حضور یافتند.

 

وی افزود: این دیدار هفتمین دیداری بود که در سال تحصیلی جدید با خانواده های معظم شهدا داشته ایم.

 

شنیدن خاطرات آن شهید والامقام از زبان پدر شهید و تقدیم تمثال یادبودی از اولین شهید مدافع حرم از استان بوشهر از دیگر برنامه های این دیدار بود.

 

یادآور می‌شود، شهید محمد احمدی جوان از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب(ع) که در نبرد با تروریست های تکفیری مجروح شده بود، به شهادت رسید.

 

وی متولد 1369 اهل روستای باشی از توابع دلوار است که در روز تاسوعا در حومه حلب در کشور سوریه در حال امداد رسانی و کمک به یک مجروح توسط تکفیری ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت و مجروح شد.

 

این شهید عضو تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر و به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود، بعد از ظهر روز جمعه 13 آذر 94 پس از 43 روز بستری در یکی از بیمارستان های تهران شهد شیرین شهادت نوشید و آسمانی شد و به صف شهدای مدافع حرم پیوست./833/203/ب2

ارسال نظرات