۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۳۲۳۷۰۸
ویژه خواهران طلبه غیرحضوری ساکن تهران؛

نتایج آزمون احکام دوره آموزش کاربردی فرهنگی و تبلیغی جامعه الزهرا اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت تربیتی و فرهنگی جامعة الزهرا(س) از اعلام نتایج آزمون دوره آموزش کاربردی احکام ویژه طلاب غیرحضوری استان تهران خبر داد.
معصومه ظهيري

معصومه ظهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تبریک سال نو و این‌که طلاب باید با فرهنگ سازی قدم مؤثری در راستای نهادینه کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بردارند، گفت: در ادامه برگزاری طرح آموزش‌های کاربردی فرهنگی تبلیغی، نتایج آزمون دوره دوم آموزش شیوه بیان احکام ویژه خواهران طلبه غیرحضوری ساکن تهران در سال تحصیلی 95-94 اعلام شد.


وی افزود: این آزمون با حضور 42 نفر از خواهران طلبه غیرحضوری در اسفندماه سال گذشته به‌صورت آنلاین برگزار شد.

 

سرپرست معاونت تربیتی و فرهنگی جامعة الزهرا(س) با تأکید بر این‌که هدف از برگزاری این دوره آموزشی آماده‌سازی طلاب غیرحضوری برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است، گفت: در این دوره آموزشی طلاب با پرکاربردترین احکام تبلیغی و فرهنگی که در جامعه امروز رایج است آشنا شدند.


خانم ظهیری با بیان این‌که در جامعة الزهرا(س) برنامه‌های فرهنگی برای طلاب غیرحضوری هم مانند دیگر طلاب حضوری به نحوی چیده شده است که بتوانند از معارف دینی بهره‌مند شده و بتوانند یک مبلغ خوب در عرصه دین باشند، افزود: دوره‌های آموزشی برای طلاب غیرحضوری به‌صورت آنلاین برگزار شده و آن‌ها بدون حضور فیزیکی می‌توانند از بروزترین شیوه‌های آموزشی احکام دینی بهره‌مند شوند.


وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با مراجعه به پایگاه اینترنتی جامعة الزهرا(س) می‌توانند نتایج آزمون را که بر روی این پایگاه اعلام ‌شده است مشاهده کنند.


سرپرست معاونت تربیتی و فرهنگی جامعة الزهرا(س) با تأکید بر این‌که در سال جاری برای طلاب حضوری و غیرحضوری برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای متناسب با شعار سال در نظر گرفته‌شده است و دوره‌های آموزشی هم در این زمینه برای مبلغان برگزار خواهد شد، یادآور شد: این برنامه‌ها از طریق پایگاه اینترنتی و نیز پیامک‌های خبری به طلاب اطلاع‌رسانی خواهد شد./968/ت302/ی

ارسال نظرات