۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۳۲۳۵۲۸
سی‌ام اردیبهشت؛

همایش سراسری دانش آموختگان جامعة الزهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) با اشاره به این که همایش سراسری دانش آموختگان جامعة الزهرا(س) ویژه طلاب حضوری و غیر حضوری 30 اردیبهشت ماه در این مرکز برگزار می شود، 19 فروردین ماه را آخرین مهلت ثبت نام در همایش سراسری دانش آموختگان این مرکز عنوان کرد.
همايش دانش آموختگان طلاب جامعة الزهرا(س)

زهره عزیزی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 19 فروردین ماه را آخرین مهلت ثبت نام در همایش سراسری دانش آموختگان این مرکز عنوان کرد و  گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و بنا به درخواست برخی از دانش پژوهان که در زمان مقرر موفق به ثبت نام در همایش سراسری دانش پژوهان نشده اند، این مهلت تمدید و 19 فروردین ماه آخرین فرصت ثبت نام در همایش دانش آموختگان است.

 

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) با اشاره به اینکه این همایش مصادف با ایام میلاد پر خیر و برکت امام زمان(عج) برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری همایش 30 اردیبهشت ماه تا 1 خرداد ماه سال جاری است.


وی افزود: افرادی که پس از ثبت نام، اطمینان به عدم حضور در برنامه دارند، می توانند انصراف خود را تا تاریخ 24 فروردین 95 از طریق شماره تلفن 02532112437 اعلام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه همایش در نظر دارد تا از نخبگان، فعالان و پیشکسوتان عرصه های مختلف، ضمن اهدای جوایز، تقدیر به عمل آورد، تصریح کرد: تمامی خواهران ثبت نام کننده در همایش، دانش آموختگان فعّال در عرصه های مختلف علمی، آموزشی پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی، مدیریتی، اجرایی و غیره که در همایش نمی توانند شرکت کنند فرم جدید اطلاعات و تشکیل پرونده دانش آموختگان را تکمیل و تا تاریخ 25فروردین 1395 به آدرس Vafa@jz.ac.ir از طریق ایمیل ارسال کنند.


مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) یادآور شد: در صورت نیاز علاقه مندان می توانند با شماره های 02532112437 و 02532112348تماس بگیرند و پاسخ سؤالات خود را در خصوص نحوه برگزاری همایش دریافت کنند./968/ت303/ی

ارسال نظرات