۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۲۳۱۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اطلاع رسانی نیازمند تغییرات اساسی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اطلاع رسانی را وظیفه اولیه رسانه ها خواند و گفت: حمایت از رسانه ها باید به صورت یکسان باشد و نگاه به اطلاع رسانی، تغییر اساسی صورت گیرد.
حنان مدير ارشاد استان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بعدازظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان لرستان، گفت: اطلاع رسانی در عرصه های گوناگون در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان این که اطلاع رسانی به موقع موجب آگاه سازی در زمینه های مختلف می شود، افزود: با گسترش وسایل ارتباط جمعی زمینه اطلاع رسانی به موقع فراهم است.

 

حجت الاسلام حنان با تأکید بر ضرورت هماهنگی بین ابزارهای ارتباطی، اظهار داشت: هماهنگی لازم بین ابزارهای ارتباطی امری مهم در جهت اثرگذاری بیشتر بین مخاطبان است.

 

وی در ادامه با بیان این که بین حق و تکلیف ارتباط وجود دارد، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی وظیفه مهم رسانه ها است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که اطلاع رسانی از سوی رسانه ها از سوی دیگر حقوقی نیز دارد، بیان کرد: مطالبات رسانه ها از ابتدای سال باید در اولویت قرار گیرد.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که ابزارهای اطلاع رسانی در استان باید به صورت یکسان مورد حمایت قرار گیرند، گفت: نگاه به اطلاع رسانی درسطح ملی و استانی نیاز به تغییرات اساسی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حنان در ادامه تصریح کرد: شیوه ها، منابع و روش های اطلاع رسانی نیز باید مورد تجدید نظر قرار گیرند.

 

این مقام مسؤول محیط را از ابزارهای مؤثر اطلاع رسانی عنوان کرد و اظهار داشت: از ظرفیت تبلیغات محیطی باید استفاده مطلوبی صورت گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: در جهت تقویت و اثرگذاری اطلاع رسانی باید به نقش و جایگاه مخاطبان آگاه بود./9451/202/ب1

ارسال نظرات