۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۲۱۳۶۲
مسؤول کانون های مساجد استان مرکزی:

شهدای مدافع حرم نماد ایستادگی و مقاومت هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان این که شهدای مدافع حرم نماد ایستادگی و مقاومت هستند، گفت: شهدای مدافع حرم در راستای حفاظت از اسلام ناب محمدی(ص) که مورد هجوم تکفیری‌ها قرار گرفته است‌، جانانه مقاومت و ایستادگی کردند.
مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهید حمیدرضا انصاری نخستین مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید مدافع حرم در مجتمع زیتون اراک با بیان این که شهید انصاری در جبهه فرهنگی الگویی تمام عیار بود، گفت: این شهید والامقام به عنوان یک مربی بزرگ تربیتی در مسجد شناخته می شد.

 

حفاظت از اسلام ناب محمدی

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان این که شهدای مدافع حرم نماد ایستادگی و مقاومت هستند، گفت: شهدای مدافع حرم در راستای حفاظت از اسلام ناب محمدی(ص) که مورد هجوم تکفیری‌ها قرار گرفته است‌ در برابر آنان جانانه مقاومت و ایستادگی کردند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: شهید انصاری بیش از 20 سال به عنوان مسؤول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد مسجد حاج تقی تقوی شهر اراک به تربیت نسل جوان و مسجدی همت گماشت و دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) را برخود واجب دانست و از شروع جنگ در سوریه تلاش زیادی کرد تا موفق به اعزام شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد که این شهید بزرگوارمسؤولیت آن را به عهده داشت کانون تخصصی ایثار و شهادت در اراک است و این شهید والامقام با شهادت خود در راه پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، کانون ایثار و شهادت را برای همیشه با رنگ خون سید الشهدا(ع) رنگین و جاویدان کرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار داشت: شهید انصاری بیش از 10 ماه حضور در سوریه فعالیت های فرهنگی برای همرزمان خود را فراموش نکرده و حضور موثری در سوریه و دفاع از حریم اهل بیت(ع) داشت، این شهید بزرگوار در آخر به آنچه آرزویش بود رسید.

 

فعالت بیش از 500 کانون فرهنگی هنری در استان مرکزی

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: شهید حمیدرضا انصاری دوران کودکی خود را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باانس به مسجد و جلسات قرآن معلم شهید محمدتقی مهدی سلطانی آغاز کرده بود او تنها مرد جبهه و جنگ نبود بعد از جنگ نیز فرهنگ جبهه و مقاومت را در مسجد گسترانید و بیش از 20 سال به عنوان مسؤول فرهنگی هنری اصحاب المسجد مسجد حاج تقی تقوی شهر اراک عمری را صرف تربیت بچه های محل و شهر با هدف کادر سازی و تربیت نیروی انسانی مدافع انقلاب کرد.

 

گفتنی است، حمیدرضا انصاری مسؤول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد مسجد حاج سید تقی تقوی تخصصی ایثار و شهادت و سعید مسلمی تکاور پاسدار از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد پیامبر اعظم (ص)  در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت نائل آمد.

 

شایان ذکر است،  بیش از 500 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی مشغول به انجام فعالیت های فرهنگی و دینی هستند./842/202/ب1

ارسال نظرات