۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۳۲۱۳۵۸
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

وهابیت لجباز نمی‌خواهد مفاهیم قرآن را درک کند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه با استفاده از قرآن کریم به خوبی می‌توان پاسخ شبهات وهابیت را داد، گفت: وهابیت افراد لجبازی هستند که دلایل مستند قرآن کریم را هم قبول نمی‌کنند.
قرائتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در دهمین جشنواره قرآنی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه ما در ایران محافظ قرآن زیاد داریم، اظهار کرد: ما نباید حفظ قرآن را برای کودکانمان واجب کنیم و شیرینی قرآن را در ذهن کودکانمان تلخ کنیم.


وی در ادامه با بیان اینکه شبهاتی که وهابیت وارد کرده‌اند یکی از بزرگترین مشکلات شیعه محسوب می شود، بیان کرد: یکی از شبهاتی که وهابیت به تشیع وارد کرده اند توسل به اهل بیت(ع) است که با استفاده از آیت قرآن می توانیم به تمام این شبهات پاسخ دهیم.


رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: خداوند در سوره اعراف می گوید پست ترین انسان ها بروی زمین هم متوسل شدند و این آیه نشان می دهد که وهابیان حتی از پست ترین انسان ها نیز عقب تر هستند.


وی با بیان اینکه وهابیت انسان های لجبازی هستند که دلایل مستند قرآن کریم را هم قبول نمی کنند، تصریح کرد: انسان باید همواره بتواند از تلخی ها شیرینی بسازد و با استفاده از آیات قرآن پاسخ تمام شبهات دشمنان اسلام را بدهد.


حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه ما باید خاک حوزه، آموزش و پرورش و دانشگاه را تغییر دهیم، بیان کرد: ما باید در کشور مخاطب شناسی داشته باشیم و برای تمام سنین مرتبط با خودشان برنامه ریزی داشته باشیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم امروز نیازمند شادی و خنده هستند، اظهار کرد: عزاداری در ایام سوگواری مناسب است ولی ما نباید در تمام طول سال مردم را بگریانیم، مردم امروز به خندیدن نیاز دارند.


مفسر قرآن کریم با بیان اینکه ما باید برای برنامه ریزی هایمان از طلاب استفاده کنیم، گفت: ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که برای هر درسی یک تفسیر با محوریت قرآن ارائه کنیم./858/پ202/ی

ارسال نظرات