۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۱۹۷۷۸

دانشگاه مفید در مقطع کارشناسی از میان طلاب دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه مفید قم از میان طلاب حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی 96 ـ 95 از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه مفيد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه مفید قم بر اساس مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین طلاب حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی 96 ـ 95 از طریق آزمون اختصاصی در دوره کارشناسی در رشته‌های اقتصاد(نظری، بازرگانی، پول و بانکداری)، حقوق، فلسفه، علوم سیاسی و مترجمی زبان دانشجو می‌پذیرد.

 

گفتنی است، شرایط عمومی پذیرش کسب امتیاز لازم در آزمون اختصاصی، داشتن مدرک سطح یک یا مدرک کتبی و شفاهی پایه ششم حوزه به علاوه گواهی‌نامه دوره پیش دانشگاهی، تعهد به ادامه تحصیل در حوزه، نداشتن منع قانونی برای تحصیل از نظر نظام وظیفه و تعهد به عدم اشتغال به کار در حین تحصیل است.

 

شایان ذکر است، ظرفیت پذیرش در تمامی رشته‌ها 20 نفر است و تحصیل در این دانشگاه به صورت بورسیه(رایگان) بوده و به فارغ‌التحصیلان مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم اعطا می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان و منابع آزمون و نام نویسی در این دانشگاه تا 15 اسفند 94 به نشانی www.azmoon.mofidu.ac.ir مراجعه و یا با شماره 02532130348 تماس حاصل کنند./843/303/ب2

ارسال نظرات