۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۳۱۹۷۱۸
خبرگان بصیر(54)

مسیر انقلابی مجلس خبرگان هیچ تغییری نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان رضوی با تاکید بر این که با عدم حضور آیات مصباح و یزدی نیز مسیر انقلابی مجلس خبرگان تغییری نخواهد کرد، گفت: اعضای مجلس خبرگان دلسوزان نظام هستند و هرآنچه مصلحت انقلاب باشد را عمل خواهند کرد.
آيت الله عالمي، نماينده مردم خراسان رضوي در مجلس خبرگان آيت الله عالمي

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ابراز خوشحالی دشمن از عدم حضور آیات یزدی و مصباح در خبرگان آینده عنوان کرد: با عدم حضور این آقایان مسیر انقلابی خبرگان تغییر نکرده و هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی ابراز داشت: اعضای مجلس خبرگان علما هستند که دلسوزان نظام به شمار می روند، هر آنچه که منفعت و به سود این نظام باشد به خوبی عمل خواهند کرد؛ ما تجربه این مسأله را در دوره های گذشته مجلس خبرگان داریم.

آیت الله عالمی در ادامه گفت وگو با رسا از رفتار منطقی و قانون مدارانه اصولگرایان و پذیرش نتایج انتخابات از سوی آنها تجلیل کرد و گفت: این حرکت نشان دهنده باورمندی این طیف نسبت به ارزش های نظام، قواعد و مقررات است.

وی افزود: وقتی که نظام قانون ها و ضوابطی را برای انتخابات در نظر گرفته همه باید بپذیرند، اصولگرایان این مسأله را پذیرفتند و تسلیم هستند که کار بسیار خوبی است و نشان می دهد که قبل از آن که دلبسته به منافع گروهی باشند دلبسته به منافع کشورند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان این که در همه زمان ها گروه های گوناگون باید پایبند به قانون باشند، اظهار داشت: نباید به گونه ای باشد اگر گروهی انتخابات به نفعش تمام نشد فتنه به پا کند که این حرکت کشور دوستی و رعایت منافع آن نیست.

وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ قانون مداری در گروه های سیاسی تأکید کرد و ادامه داد: گروه هایی که منطقی تر هستند و عقلانی تر عمل می کنند و دلسوز نظام هستند باید عمل کنند تا برای گروه های دیگر که سابقه بد دارند درس باشد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات