۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۱۹۲۵۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری چهارمین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهارمین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کرمانشاه خبر داد و گفت: این آزمون 13 اسفند ماه جاری در 14 حوزه امتحانی برگزار می شود.
حجت الاسلام اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقرحسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در نشست تشریح برنامه های چهارمین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم عنوان داشت: این آزمون در تاریخ 13 اسفندماه جاری در 14 حوزه امتحانی برگزار می شود.


حجت الاسلام حسینی اراکی گفت: چهارمین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم رأس ساعت 9 صبح آغاز می شود و شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی موفق به اخذ گواهینامه خواهند شد.


مدیر کل اقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تأکید کرد: طی روزهای آتی شهرستان استان میزبان شرکت کنندگان این طرح بوده و تلاش بر این است که این آزمون به نحو شایسته ای برگزار شود.


وی یادآور شد: این مسابقات در شهر های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و ریجاب، سرپل ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، صحنه، روانسر، کرند غرب و دالاهو، پاوه و جوانرود برگزار می شود.


حجت الاسلام حسینی اراکی بیان داشت: توجه به حفظ قرآن کریم از منویات رهبر معظم انقلاب بوده و اکنون با جدیت پیگیری می شود تا جایی که بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب، به تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور نائل آییم.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه طی چهارسال گذشته موفق به تربیت بیش از 36 هزار حافظ قرآن کریم شده و برنامه ریزی هایی برای تداوم این روند صورت گرفته است، اقدامات استان کرمانشاه در زمینه تربیت و جذب نسل جوان به حفظ و فراگیری قرآن کریم در سطح کشور خوب ارزیابی شده است.


وی تأکید کرد: بیش از یک هزار نفر در سطح استان دست اندرکار برگزاری برنامه های قرآنی هستند و این امر در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد.


حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان افزود: بر این اساس طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کشور و استان پیگیری شده و خوشبختانه استان کرمانشاه با جذب افراد بسیاری به این طرح اکنون جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص داده است و امید است تعداد علاقمندان و شرکت کنندگان در این طرح روز به روز افزایش یابد./857/203/ب3

 

ارسال نظرات