۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۱۸۸۷۰

مردم تربت حیدریه در بیعت مجدد با نظام اسلامی و رهبری حماسه آفریدند

خبرگزاری رسا ـ مردم تربت حیدریه با حضور در پای صندوق های اخذ رأی و انتخاب نامزدها بار دیگر شور و شعور خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه ای بزرگ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشتند.
 انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، ساعتی پیش در صندوق شماره 22 تربت حیدریه رای خود را به صندوق انداخت.


وی با بیان این که این حرکت بزرگ حماسی نقش ایران را به عنوان ام القرای جهان اسلام برجسته می کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا به امروز الگویی بی عیب و نقص برای کشورهای منطقه بوده و شرکت در انتخابات به عنوان نماد مشروعیت سیاسی همیشه برای مردم منطقه اهمیت داشته است.


امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: حضور گسترده مردم پای صندوق های رای، نظام جمهوری اسلامی و آینده کشور را درخشان تر می کند.


حسن فتحی نیا، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه نیز اظهار کرد: بی شک مشارکت سیاسی ملت بیدار و آگاه ایران با پایبندی به ارزش های والای دینی، لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و همراهی دولت تدبیر و امید، در صحنه انتخابات برای انتخاب نامزدهای اصلح، ضمن تقویت مبانی نظام و انقلاب اسلامی ایران، دسیسه های بدخواهان و کینه توزان کشور را خنثی می کند.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون بارها با حضور حماسی و آگاهانه خود در انـتخابات، مایه ماندگاری نظام است، گفت: این بار نیز در زمانی که کشور به رای مردم نیاز دارد، آنها باید با حضور خود نه تنها به وظیفه ملی و دینی خود عمل کنند بلکه عظمت، بیداری، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

فتحی نیا شرکت در انتخابات را وظیفه دینی و اسلامی همه مردم و نماد قدرت انقلاب اسلامی خواند و افزود: یقینا مردم ما با حضور در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب نامزدهای اصلح، بار دیگر شور و شعور خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه ای بزرگ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین به یادگارخواهند گذاشت.


گفتنی است؛ یش از 5 هزار نفر از عوامل اجرائی و هیات نظارت از ساعت 5:30 صبح امروز 7 اسفند با حضور در محل فرمانداری های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه و بخشداری های تابعه، تعرفه ها و صندوق های اخذ آراء را تحویل و با وسائل نقلیه ای که از قبل مشخص شده، عازم شعب اخذ رأی شدند، همچنین نیروی انتظامی و بسیج برای حفاظت از صندوق ها همراه با عوامل اجرائی در محل شعب اخذ رای حضور دارند.


 
لازم به ذکر است؛ شهر تربت حیدریه با 70 شعبه اخذ رأی، بخش مرکزی 31، جلگه رخ 38، کدکن 17 و بایگ با 12 شعبه تا ساعت 20 امشب میزبان مردمی است که همیشه ثابت کردند در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری چشمگیر و دشمن شکن دارند، همچنین از این تعداد 40 صندوق رأی سیار، آرای پادگانهای نظامی و انتظامی، زندان، بیمارستانها و برخی مناطق کم جمعیت را اخذ می کنند./864/202/ب1

ارسال نظرات