۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۳۱۸۷۰۹
کارشناس فضای مجازی:

شبکه‌های اجتماعی به خاطر عدم حضور حزب اللهی‌ها آلوده شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کازرونی با بیان این که امروزه بزرگترین اجتماعات بشری در فضای مجازی است، گفت: این جماعت نیاز به امام دارد و بچه حزب اللهی‌ها باید نقش امام جماعت فضای مجازی را بازی کنند.
فضاي مجازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کازرونی، فعال عرصه فضای مجازی، عصر امروز در نشست هم اندیشی انقلاب اسلامی، تبلیغ و فضای مجازی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان این که در فضای مجازی عربی حرکتی تحت عنوان جبهه مجازی راه افتاده است، گفت: بحثهای ما در فضای گفتمانی با سعودی ها خیلی زیاد بود و به این خاطر که سعودیها در توئیتر فعالیت می کردند، بچه‌های لبنان هم یک جبهه را در توئیتر تشکیل دادند و تبدیل به تجربه خوبی در فضای مجازی شد.

 

وی با بیان این که ما هم اکانتی را در توئیتر راه اندازی کردیم، خاطرنشان کرد: این حرکت را در فضای فارسی زبانان هم ایجاد کردیم و به دلیل بازخورد خوبی که در کشورهای عربی داشت آن را پیگیری کردیم.

 

حجت الاسلام کازرونی با بیان این که جبهه مجازی نیاز به امام جماعت و رهبر دارد، اظهار داشت: ایده جبهه مجازی یک تمرین برای این است که ما همه جماعت‌های خود را در این فضا جمع کنیم و همه یک حرف را بزنیم.

 

وی با بیان این که مرکز تخصصی تبلیغ در فضای مجازی گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می کنید، یادآور شد: یکی از مشکلات فضای مجازی به ویژه شبکه‌های فیلتر شده عدم حضور بچه حزب اللهی‌ها است و به خاطر عدم حضور ما است که آن فضاها الوده شده است و می‌توانیم با یک امر به معروف جدی بسیاری از آلودگی ها را برطرف کنیم.

 

فعال فضای مجازی با اشاره به این که امروز فیس بوک و توئیتر بزرگترین اجتماعات جامعه بشری هستند، ابراز داشت: نمی‌شود با عدم حضور در این فضاها از خود رفع مسؤولیت کنیم و باید با فعالیت خاموش در فضای مجازی از همه بچه حزب اللهی ها دعوت کنیم به حضور در این عرصه و اگر می خواهیم موفق باشیم باید نیروها از تمام شهرهای و مناطق بیایند و یک حمله را آغاز کنیم و عملیات کنیم./843/پ202/ی

ارسال نظرات