۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۷۵۸۹
امام جمعه قشم:

کاندیداهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه تخریب‌ها در ایام تبلیغات به صلاح نیست گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید برنامه‌های خود را معرفی کرده و از تخریب دیگر نامزدها پرهیز کنند.
حجت الاسلام جوکار امام جمعه قشم

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه قشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، انتخابات را حق الناس خواند و گفت: باید دقت کافی برای برگزاری انتخاباتی سالم در سه مرحله پیش، حین و پس از انتخابات، انجام  و از خواست مردم صیانت شود.

 

امام جمعه قشم تصریح کرد: مردم ایران در مقاطع حساس تاریخ انقلاب، حضوری گسترده داشته و همواره با لبیک به رهبر معظم انقلاب، ندای وحدت و استقامت را به گوش جهانیان می رسانند.

 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات اشاره داشت و تصریح کرد: مجلس ریل‌گذار حرکت دولت و مجلس خبرگان بوده و این انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

حجت الاسلام جوکار، انتخابات را مانور ملی خواند و تاکید کرد: کاندیداها باید شرایط حضور مردم در انتخابات را بدون فضا سازی و تخریب فراهم کنند.

 

وی، انتخاب نمایندگان انقلابی و ولایی را از وظایف مهم مردم دانست و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نماینده انتخابی نباید مرعوب دشمن باشد، زیرا تشکیل این گونه مجلس، چیزی جز بدبختی برای مملکت به جا نمی‌گذارد.

 

امام جمعه قشم با اشاره بیه اینکه برخی ها با دارا بودن حداقل ها از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌اند تصریح کرد: این افراد یا به دنبال بزک چهره دشمن و یا فریب خورده دشمن هستند که شناخت کاندیداها و انتخاب درست از اساسی ترین وظیفه مردم است.

 

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و با بیان اینکه منتخبین مردم در این مجلس 8 سال بر کرسی مجلس خبرگان می‌نشینند ابراز داشت: انتخاب رهبر در موقع لزوم، نظارت بر صفات و ویژگی های رهبر و رصد اوضاع مملکت از جمله وظایف این نمایندگان بوده و مردم باید اصلح ترین را انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام جوکار ادامه داد: نمایندگان منتخب مردم باید در حد و جایگاهی باشد که مسؤولان از آنان حرف شنوی داشته باشند.

 

وی در ادامه گفت: نماینده منتخب باید نسبت به ولی فقیه و جایگاه ایشان شناخت کامل داشته باشد و با شناخت شاخصه‌های رهبری پیرو رهبر باشند.

 

امام جمعه قشم تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه قشم در روز 7 اسفند همپای دیگر هم وطنان پای صندوق های رای حاضر و حماسه دیگری در تاریخ زرین انقلاب اسلامی رقم می زنند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه تخریب‌ها در ایام تبلیغات به صلاح نیست ابراز داشت: کاندیداهای انتخاباتی باید خود و برنامه‌های خود را معرفی و از تخریب شخص و جایگاه‌ها پرهیز کنند./851/302/ب3

ارسال نظرات