۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۱۷۴۵۲
استاد حوزه علمیه:

حضور حداکثری در انتخابات و گزینش اصلح، پاسداری از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: ما باید در حفظ و صیانت از ارزش‌ها و انقلاب تلاشی وافر داشته باشیم و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی است.
شجاعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد شجاعی استاد حوزه علمیه شامگاه پنجشنبه 29 بهمن در همایشی که در حسینه اثنی عشری شهرری برگزار شد با اشاره به حساسیت انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گفت: انقلاب اسلامی ایران در راستای تحقق علائم ظهور امام زمان(عج) قرار دارد.

 

وی افزود: امام راحل فرمودند فروریختن 14 کنگره‌ کاخ کسری در زمان بعثت پیامبر(ص) علامتی بر وقوع انقلاب اسلامی پس از 14 قرن دارد.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مژده بزرگ اهل بیت(ع) به آینده جهان است، بیان داشت: روایت است که مردم در شرق قیام و زمینه ظهور مهدی(عج) را فراهم می‌کنند، امید است انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

 

شجاعی با اشاره به اینکه اگر کسی انقلاب را دوست نداشته باشد نمی‌تواند با ولایت فقیه در صلح باشد، ابراز کرد: این دروغ بزرگی است که اگر کسی بگوید من اهل تقوا هستم ولی با اصل ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب زاویه داشته باشد چرا که انقلاب اسلامی موضعی دارد که بیانگر ایمان انسان‌ها است.

 

وی انقلاب اسلامی را بسیار باعظمت دانست و گفت: امام راحل فرمودند حفظ انقلاب از نماز هم واجب‌تر است؛ به همین سبب ما باید در حفظ و صیانت از ارزش‌ها و انقلاب تلاشی وافر داشته باشیم و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند 20 هزار سال عمر دنیا را برای دشمنان و 80 هزار سال آن را برای حکومت ائمه معصومین(ع) قرار داده است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در پیچ حساس تاریخ قرار داریم و این ممکن است بیانگر روشن شدن تکلیف حکومت اهل بیت(ع) باشد.

 

شجاعی با اشاره به اینکه در راستای کار فرهنگی بصیرت سیاسی لازم است، اظهار داشت: مردم افزون بر شرکت در انتخابات باید مشوق خوبی برای شرکت حداکثری دیگران در انتخابات باشند و کلام رهبری را در انتخاب افراد اصلح مورد توجه خود قرار دهند.

 

وی افزود: نمایندگان اصلح تابع اصول انقلابی و تفکر بسیجی هستند و مردم با توجه به بیان رهبر معظم انقلاب به لیست‌ها باید اعتماد کنند و با توجه به سر لیست‌ها لیست‌های مورد نظر و اصلح را انتخاب کنند؛ به همین جهت نباید مردم به تشخیص شخصی لیست‌ها را خرد کنند.

 

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: امام راحل مجلس را رأس همه امور دانستند و رهبر معظم انقلاب فرمودند این مجلس است که برای دولت کانال می‌گذارد./813/202/ب1

ارسال نظرات