۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۷۰۷۸
فرمانده سپاه استان البرز:

مدافعان حرم مجاهدان راه اسلام و نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ سردار استاد حسینی مدافعان حرم را شهیدان و مجاهدان راه اسلام، انقلاب و نظام اسلامی خواند و گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند، باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم» و در جمع نخبگان نیز به اهمیت مقوله امنیت در پیشرفت کشور اشاره کردند.
سردار استاد حسيني فرمانده سپاه استان سمنان سردار استاد حسيني فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی استاد حسینی، فرمانده سپاه استان البرز، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد، به مجاهدت‌های لشکر 17 علی‌بن ابی‌طالب(ع) در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مدافعان حرم اهل بیت(ع)، ادامه‌ دهندگان نسل اول سپاه هستند که در دفاع مقدس، حماسه آفریدند و از حریم اسلام و ولایت دفاع کردند.

 

فرمانده سپاه استان البرز مدافعان حرم را شهیدان و مجاهدان راه اسلام، انقلاب و نظام اسلامی خواند و اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند، باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم» و در جمع نخبگان نیز به اهمیت مقوله امنیت در پیشرفت کشور اشاره کردند.

 

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدا ابراز داشت: در وصیت‌نامه شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم بر اصل دفاع از اسلام، ولایت و اطاعت پذیری از ولایت فقیه تأکید شده است.

 

سردار استاد حسینی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب از وضعیت 70 هزار شیعه در شهرهای «نبل و الزهرا» احساس نگرانی کردند و فرمودند «خواب از چشمان من گرفته شده است که این شیعیان،‌ آب و غذا ندارند و به علف بیابان پناه آورده‌اند»؛ مدافعان حرم از کشورهای مختلف اسلامی احساس وظیفه کرده و محاصره گروه‌های تکفیری را درهم شکستند.

 

وی رمز پیروزی بر دشمنان را مبارزه و ایستادگی خواند و تصریح کرد: بنی‌صدر سه مرتبه به امام نامه نوشتند که بعد از خرمشهر باید آبادان را نیز تحویل دشمن دهیم و امام راحل فرمودند «مگر جوانان خرمشهر و آبادان مرده‌اند» و آن مقاومت، آزادی خرمشهر و شکست محاصره دشمن و پیروزی‌های بیشتری را به دنبال داشت.

 

فرمانده سپاه استان البرز به سازشکاران و بزک کنندگان آمریکا در کشور اشاره و تأکید کرد: خط سازشکاری با دشمن از اول انقلاب با لیبرال‌ها شروع شد و تا الآن نیز ادامه دارد، چنان که تصور می‌کنند با بزک کردن و پهن کردن فرش قرمز برای دشمن، مشکلات حل می‌شود.

 

وی یادآور شد: آن روزی که این افراد، ملت ایران را از‌ آمریکا می‌ترساندند و نظام اسلامی هیچ سلاحی نداشت، امام حکیم و شجاع فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد».

 

سردار استاد حسینی خاطرنشان کرد: با ایستادگی مردم و بسیجیان، امروز کشور ایران به عنوان بزرگترین قدرت منطقه‌ای و بلکه قدرت جهانی مطرح است، چنان که دنیا ذلت تفنگداران آمریکایی و عزت و اقتدار ایران را در چند وقت پیش مشاهده کرد.

 

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، اگر در برجام ایستادگی و اصرار دلسوزان بر خطوط قرمز نبود، همین مقدار کمی که موفقیت حاصل شده است، نیز به دست نمی‌آمد و این درس ایستادگی و توفیق و نصرت الهی را شهدا به ملت ایران آموخته‌اند.

 

فرمانده سپاه استان البرز به اهمیت انتخابات این دوره مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره و تأکید کرد: نفوذ یک نفر از دشمنان در ارکان نظام همانند موریانه است که پایه‌ها را سست می‌کند و این دوره با آمار بالای نام‌نویسی برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، مردم باید مراقب باشند.

 

وی تصریح کرد: افرادی قصد دارند در ارکان نظام نفوذ کنند که در فتنه 88 علیه منافع مردم کمر بسته بودند و با دشمنان و ضد انقلاب هم‌پیمان شده بودند؛ در صورتی که رهبری آنها را به دلیل عدم مرزبندی با دشمنان و ضررهای جبران‌ناپذیر به انقلاب اسلامی توبیخ کردند و امروز نیز بدون اظهار ندامت و پشیمانی از ملت به انتخابات طمع کرده‌اند.

 

سردار استاد حسینی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) یادآور شد: امام راحل فرمودند «اگر دشمنان برای شما سوت و کف زدند به خودتان شک کنید» در صورتی که دشمنان در فتنه 88 و در حال حاضر در رسانه‌ها از برخی موضع‌گیری‌ها و افراد حمایت می‌کنند و آنها نیز بر موضع‌گیری‌های دوپهلو و مخالف جریان اصیل انقلاب تأکید دارند./908/202/ب2

ارسال نظرات