۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۱۶۷۰۳

حضور جامعه الزهرا در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا(س) از حضور چشمگیر این مرکز در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خبر داد.
سومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال انقلاب اسلامي

خانم نیره سادات اسماعیلی طبا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل جامعة الزهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز به کار سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در تهران، گفت: دستاوردهای جامعه الزهرا(س) در عرصه دیجیتال و فضای مجازی در این نمایشگاه با مشارکت معاونت تربیتی، فرهنگی، اداره کل تبلیغ و ارتباطات و انجمن علمی طلاب عرضه شده است.

 

وی افزود: جامعه الزهرا(س) به عنوان بزرگ‌ترین مرکز علمی و حوزه ای با حضور در سومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در چهار حوزه پویانمای و انیمیشن، رسانه های برخط، شبکه های اجتماعی و سواد رسانه ای در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل جامعة الزهرا(س) تصریح کرد: در غرفه جامعه الزهرا(س) در نمایشگاه رسانه های دیجیتال اضافه بر معرفی سایت خود مرکز و سایت واحد پاسخ به سوالات شرعی، سایت زن و تراز اسلامی و سایت ولایت فقیه نیز ارائه شده است.

 

خانم اسماعیلی طبا ادامه داد: کانال‌های تلگرام و انیمشن تولید شده از سوی طلاب جامعه الزهرا(س) با موضوع ولایت فقیه از دیگر دستاوردهای این مرکز در حوزه رسانه های دیجیتال است که در این نمایشگاه عرضه شده و تاکنون استقبال مخاطبان از این غرفه و از این دستاوردها بسیار خوب بوده است.

 

وی از حضور مشاوران دینی در غرفه جامعه‌الزهرا(س) و پاسخ به سؤالات اعتقادی و شرعی مردم خبرداد و گفت: این یکی دیگر از خدمات جامعة الزهرا(س) است که در اولین حضور خود در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی ارائه داده است.

 

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل جامعة الزهرا(س) با اشاره به اینکه علاقمندان هر روز از ساعت 10 صبح الی 20 می‌توانند از غرفه جامعة الزهرا(س) بازدید کنند، ادامه داد: حضور گروه‌های مختلف مردم در نمایشگاه و بازدید آن‌ها از غرفه جامعة الزهرا(س) می‌توانند انگیزه طلاب و کادر آموزشی و فرهنگی جامعة الزهرا(س) را برای تولید محصولات فاخر در حوزه فضای مجازی و رسانه ای گسترش دهد.

 

شایان ذکر است، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از 22 تا 27 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری در بوستان گفت‌وگو در حال برگزاری است./968/302/ب2

ارسال نظرات