۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۳۵۱
امام جمعه موقت بندرعباس:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات از رموز تشکیل مجلسی مقتدر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به نقش حضور مردم در انتخابات گفت: حضور آگاهانه و همراه با بصیرت ملت فهیم ایران در انتخابات، یکی از رموز تشکیل مجلسی قوی و کارآمد است.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بندرعباس، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی و استان هرمزگان گفت: مردم بار دیگر با حضور در انتخابات، حماسه 22 بهمن را تکمیل و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه می‌کنند.

 


وی در ادامه، حضور مردم بصیر ایران در انتخابات را یکی از رموز تشکیل مجلسی قوی و کارآمد دانست و افزود: کاندیداهای حاضر در انتخابات نیز باید با رعایت اخلاق ‌اسلامی، اجازه هیچ گونه خدشه‌ای به پایه و اساس نظام را با برگزاری مراسمات تبلیغاتی ندهند.

 


امام جمعه موقت بندرعباس، اداره مناسب و شایسته کشور را نیازمند برگزاری انتخاباتی مقتدر دانست و ابراز داشت: ضروری است تا مردم را نسبت به انتخابی صحیح و اصلح یاری کرد.

 


حجت الاسلام تقوی در ادامه، با تاکید بر پیگیری ملاک‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب اصلح گفت: مردم نیز باید بر اساس همین ملاک‌ها و معیارها، انتخاب اصلح خود را انجام دهند.

 

وی در ادامه بیان داشت: مردم عزیزمان همان طور که در طول تاریخ همگام با ولایت بوده اند واز آرمانهای انقلاب دفاع کرده اند، در انتخابات سال جاری حماسه ای شیرین تر، عزیرتر و گرامی تر از 9 دی ایجاد خواهند کرد.

 


حجت الاسلام تقوی گفت: 22 بهمن حقیقتاً روز با شکوهی بود و ما شاهد هستیم مردم، هر سال نسبت به سال گذشته در این اجتماع عظیم بیشتر حضور بهم می رسانند، باید در برابر این ملت انقلابی و قدرشناس که به آرمان های امام وفادار هستند سر تواضع فرود آورد.

 

وی خطاب به مردم عنوان کرد: شما با حضور خود امید های رهبری را عملی کردید و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدید.

 

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود، نباید در خصوص کاندیدای مورد نظر خود مبالغه کنیم و یا پشت سر فرد دیگری حرف بزنیم و آبروی آنها را ببریم، انتخابات 88 برای ما درسی شد که باید مراقب باشیم، بعضی ها بدشان نمی آید که فتنه ای را درست کنند باید حواسمان را جمع کنیم.

 

وی افزود: تمام کسانی که سعی در حضور برای انتخابات دارند، باید از اندیشه های امام ،سخنان مقام معظم رهبری و قانون اساسی دفاع و به آن عمل نمایند.

 

حجت الاسلام تقوی ابراز داشت: تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن آغاز شده است و بر مبنای یک مطالعه دقیق علمی از سوی شورای نگهبان نامزدهایی را معرفی کردند، ما باید مطمئن باشیم که شخصی را که بنای انتخاب داریم سرباز انقلاب و حافظ خون شهدا بوده و در مسیر نورانی ولی فقیه حرکت کند.

 

خطیب جمعه بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود، ابراز داشت: گروهک های تروریستی تکفیری‌ در چند سال اخیر، کشور سوریه را با هدف حمایت دشمنان و تضعیف جایگاه مقاومت در منطقه ناامن کرده‌اند، اما اراده مردم سوریه سبب نابودی تروریست ها و پیروزی اسلام در این کشور می‌شود./851/201/ب3

ارسال نظرات