۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۱۴۸۳۲
امام جمعه تربت حیدریه:

حضور مردم در انتخابات سبب تحکیم امنیت ملی کشور می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دوستان انقلاب را شادمان و دشمنان نظام را مایوس می کند، گفت: دومین رویداد سیاسی مهم کشور انتخابات 7 اسفندماه است تا ضمن تثبیت نظام، پشتوانه امنیت ملی را مستحکم تر کرده و دسیسه های دشمنان انقلاب را خنثی کند.
حجت الاسلام عصمتي
امام جمعه تربت حيدريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، عصر امروز در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای بهشت عسگری تربت حیدریه با بیان این که مهم ترین پیام شهدای انقلاب اسلامی درک مطالبات رهبری است، اظهار کرد: بدون شک ملت انقلابی باید از همه امکانات و استعدادهای داخلی برای حفظ عزت و کرامت ملت استفاده کنند.

 


وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام اسلامی در صدد هستند تا روحیه ایثار و از خود گذشتگی را از ملت ایران بگیرند تا در هنگام توطئه های خود با مقاومت جانانه ملت ایران رو به رو نشوند اما بدون تردید این مردم مکتب خود را از عاشورا آموخته و در برابر ظلم با صلابت می ایستند.

 


امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دوستان انقلاب را شادمان و دشمنان نظام را مایوس می کند، تصریح کرد: به عقیده بنده دومین رویداد سیاسی مهم کشور انتخابات 7 اسفند ماه است تا ضمن تثبیت نظام، پشتوانه امنیت ملی را مستحکم تر کرده و در ادامه دسیسه های دشمنان انقلاب را خنثی می کند. 

 


حجت الاسلام عصمتی با بیان این که مجلس خبرگان رهبری مرکز تصمیم گیری شاخص نظام اسلامی ایران است، گفت: باید با دقت و تدبیر توجه داشت تا افراد اصلح و به دور از هر گونه دو قطبی بودن به مجلس وارد شوند تا در شرایط حساس و بحرانی برای ملت اسلامی تصمیمی مقتدرانه، عزتمند و عقلایی بگیرند. 

 


گفتنی است؛ عصر امروز در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی  گلزار شهدای بهشت عسگری تربت حیدریه از سوی خاندان معظم شهدا و ایثارگران، مسؤولان اداری و نظامی و همچنین اقشار مختلف مردم غبارروبی و عطر افشانی شد./864/202/ب1

ارسال نظرات