۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۳۷۶
استاد حوزه و دانشگاه:

حضور حداکثری در انتخابات، دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حتی مخالفان نظام در انتخابات، گفت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن شکن و ناامید کننده دشمنان است.
انتخابات مجلس خبرگان

حجت الاسلام مجتبی خانه مسجدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات و نگرش بلندنظرانه ایشان در برخورد با معاندان و مخالفان نظام اسلامی، گفت: رهبر انقلاب تلاش فراوانی برای نگه داشتن این گونه افراد در چارچوب نظام اسلامی و جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته اند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش های رهبر معظم انقلاب در حیطه قانون اساسی برای جذب افرادی که با آنها اختلاف فکری دارند، افزود: ایشان با نگاه بزرگ منشانه و پدرانه خود در مراحل گوناگون تلاش به جذب حتی مخالفان نظام اسلامی کرده و این افراد بر رفتار ایشان مهر تأیید زده اند.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با منتقدان، بی مهری ها و اشکال تراشان، بزرگ منشانه رفتار کرده و کارهایی برای مخالفان خود انجام داده اند، اظهار داشت: ایشان در راستای سخنان بزرگ منشانه، حضور مردم در انتخابات را بیمه کننده انقلاب و نظام اسلامی و حلال مشکلات دانسته اند.

 

حجت الاسلام خانه مسجدی با بیان این که چه بسا سخنان ایشان تا پیش از فتنه 88 قابل درک نبوده و اکنون به وضوح دلیل اصرار ایشان برای حضور حداکثری در انتخابات آشکار شده است، ادامه داد: پس از فتنه 88، دشمن امیدوار به نفوذ در نظام اسلامی بوده و شدیدترین تحریم ها پس از این رویداد بر نظام اسلامی تحمیل شد.

 

وی ابراز داشت: دشمن از انتخابات 88 بهترین بهره را برده و تا زمان کنونی نظام اسلامی و مملکت از این حوادث ضربه خورده و یک دست بودن برای حضور در انتخابات به منزله پیروزی ملت در انتخابات خواهد بود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که انتخابات میدان رقابت و مسابقه و ملت ایران پیروز اصلی این انتخابات است، اظهار داشت: پیروزی در این مسابقه منوط به یک دست بودن و حضور حداکثری در انتخابات است که این حضور نقشه ها و طرح های دشمن را پیشاپیش خنثی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام خانه مسجدی با بیان این که حضور حداکثری در انتخابات افزون بر خنثی سازی توطئه های دشمن آنها را مأیوس خواهد کرد، افزود: در صورت ایجاد مشکل برای جمهوری اسلامی ایران افراد زاویه دار و مخالف نظام اسلامی با توجه به زندگی در محدوده آن نیز دچار مشکل خواهند شد.

 

وی  با بیان این که مخالفان نظام اسلامی اگر خواهان پیشرفت کشور و برداشته شدن تحریم ها و کاهش دشمنی ها با مملکت هستند باید در انتخابات شرکت کنند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن شکن و ناامید کننده آنها و عامل پیروزی امت حزب اللهی ایران است./9456/303/ب1

ارسال نظرات