۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۳۱۳۲۵۴
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات سبب اقتدار نظام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات پشتوانه نظام است و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه می‌شود.
حجت الاسلام علي معبودي

حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات خبرگان رهبری هم وظیفه شرعی و هم وظیفه ملی است.

 

وی در ادامه افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران است و پیامدهای بی‌شماری را در عرصه‌های داخلی و بین المللی به دنبال خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار کرد: حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: حضور مردم در انتخابات خبرگان رهبری نشان دهنده پیوند با نظام و رهبری است و موجب دلگرمی مسؤولان می‌‌شود و آنها با اقتدار در جوامع بین المللی در همه صحنه ها حاضر می‌شوند.

 

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات موجب اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در ادامه افزود: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات خبرگان رهبری پشتوانه نظام است و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه می‌شود.

 

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: ملاک و معیار منطقی براساس خرد و ارزش‌های اسلامی صورت می‌گیرد.

 

وی حضور مردم در انتخابات را موجب امنیت نظام دانست و گفت: براین اساس کشورهای بیگانه ادبیاتشان در جوامع بین المللی با ما تغییر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب حکیمانه می‌فرمایند کسانی هم که با مسؤولان مشکل دارند در انتخابات شرکت کنند زیرا شرکت مردم در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات موجب تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار آنان در جوامع بین المللی می‌شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه این انقلاب و نظام با حضور مردم شکل گرفته و دشمنان 37 سال به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: از این رو دشمنان با حضور مردم در همه صحنه‌ها موفق نشدند به خواسته‌های خود برسند و این حرکت ملت نشان دهنده پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است./838/302/ب1

ارسال نظرات