۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۱۲۸۹۶
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی:

اشراق محلی برای دیده شدن طلاب هنرمند است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: جشنواره فیلم اشراق محلی برای دیده شدن طلاب هنرمند و بهره گیری از نظر اساتید و هنرمندان برتر کشور برای ارتقا سطح کیفی آثار است.
 جشنواره فيلم اشراق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسنی در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره فیلم اشراق که در مجتمع ونوس قم برگزار شد، با اشاره به نقش فرهنگ سازی رسانه های در دنیای امروز، اظهار کرد: امروز رسانه ها قدرت نفوذی پیدا کرده اند و غربی ها با استفاده از این بازار سعی در نفوذ و گسترش فرهنگ غربی را در بین خانواده های ایرانی دارند.
 
وی  ادامه داد: مرکز فرهنگی هنری در راستای رسالت های خود برنامه های آموزشی و هنری بسیاری برای طلاب انجام می دهد که با استقبال خوب طلاب نیز مواجه شده است.
 
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به استقبال خوب طلاب هنرمند از جشنواره فیلم اشراق، افزود: سطح کیفی آثار ارسال شده به دبیر خانه نشان از جایگاه این جشنواره در بین هنرمندان است و نشان می دهد طلاب هنرمند استفاده از زبان هنر را برای ترویج مفاهیم دین مبین اسلام جدی گرفته اند.
 
وی با بیان اینکه جشنواره فیلم اشراق محلی برای دیده شدن طلاب هنرمند است، بیان کرد: امیدواریم با پشتکاری که در طلاب هنرمند دیده می شود سطح کیفی آثار هر سال نسبت به جشنواره قبلی افزایش یابد.
 
لازم به ذکر است سومین جشنواره فیلم اشراق روز های ششم و هفتم بهمن ماه با اکران آثار راه یافته به مرحله داوری آغاز و مراسم اختتامیه نیز روز هشتم بهمن ماه با معرفی آثار برگزیده در تالار غدیر مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد./858/پ202/ی
ارسال نظرات