۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۲۶۰۶
امام جمعه رفسنجان:

برجام یک فرصت جدید برای مسؤولان کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جامعه رفسنجان گفت: برجام یک فرصت جدیدی برای مسؤولان کشور، به ویژه مسؤولان دولتی و همچنین مجلس شورای اسلامی است، تا بتوانند اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کنند و تنها راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در این زمینه است.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: برجام یک فرصتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده و مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند «تمام مسائل کشور را در برجام نمی توان دید و بهتر از این هم می شد در این مسیر عمل کرد» و به همین میزان که برجام دستاوردی برای نظام مقدس جمهوری بوده خیر و برکات دارد.

 


وی با بیان این که برجام می تواند برخی از بهانه ها را از دست فعالان اقتصادی بگیرد، بیان کرد: مسأله تحریم که فرا روی بعضی از افراد بوده که نمی توانیم کار اقتصادی انجام دهیم و رونق اقتصادی بدون ارتباط با دنیا نمی شود، حال این ارتباط برقرار شده و ارتباط بانک ها با سایر بانک های بین المللی وهم چنین بسیاری از تحریم ها که در این راستا ظالمانه وضع شده، برداشته شد.

 


امام جمعه رفسنجان برجام را یک فرصت جدید برای مسؤولان خواند و افزود: در حال حاضر برجام یک فرصت جدیدی برای مسؤولان کشور، به ویژه مسؤولان دولتی و همچنین مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده تا بتوانند اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کنند و تنها راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم این زمینه است.

 


حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد: مسؤولان باید تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند، در غیر این صورت خود برجام رونق اقتصادی را ایجاد نمی کند و حتما مسؤولان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تبیین مواضع عالی رهبر فرزانه حرکت کنند و سیاست های را که ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی ابلاغ کرده اند را جامه عمل بپوشانند، تا ان شاءالله به خواسته خدا گره از مشکل اقتصادی مملکت پاک و برداشته شود.

 

وی در ادامه به نتیجه مثبت برجام اشاره و خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای با سعی و تلاش توانستند بر قدرت های بیگانه پیروز آیند و نتیجه برجام بسیار به نفع مردم و مملکت است.

 


امام جمعه رفسنجان یادآور شد: باید قدردان این زحمات باشیم و به یقین مشکلات مردم ایران برطرف خواهد شد و باید با تلاش فراوان به ظرفیت های کشور میدان داد که یکی از این ظرفیت ها تحقق اقتصاد مقاومتی است که هم اشتغالزایی ایجاد می کند و هم تولید در کشور خواهیم داشت.

 


حجت الاسلام رمضانی‌ پور عنوان کرد: رونق اقتصادی باید در دستور کار دولت قرار گیرد و برجام با صبر و استقامت ملت ایران و تیم دیپلماسی که رهبر انقلاب به آن اعتماد داشتند به نتیجه رسید و باید تلاش شود و به ظرفیت داخلی توجه کنیم.

 


وی با بیان این که الان دیگر دولت‌ مردان نمی‌توانند بهانه ‌ای داشته ‌باشند، ابراز کرد: این قدر که به حضور سرمایه‌ گذاران خارجی اعتقاد دارید که رونق اقتصادی از سوی آنها صورت می‌گیرد، اگر به همین میزان به فرمایشات مقام معظم رهبری ایمان داشتید و عمل می‌کردید، زودتر به نتیجه می‌رسیدید./9709/302/ب1

ارسال نظرات