۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۲۲۳۸
بذرپاش:

باید مراقب جریان نفوذ باشیم/ عربستان پول شبکه‌های فارسی‌زبان را تأمین می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور ما عده‌ای خواسته و عده‌ای هم از روی نادانی در جریان نفوذ قرار گرفته‌اند که باید آن‌ها را شناسایی کنیم.
مهرداد بذرپاش نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه دوم بهمن ماه در مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم در امامزاده عبدالله منطقه سی متری جی تهران، گفت: امروز عربستان با نیات شوم در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است و در این راه حتی دست به ایجاد شبکه‌های فارسی زبان نیز زده است.



وی در خصوص ماجرای لغو تحریم، بیان داشت: تا دیروز دشمن موضوع هسته‌ای را مورد بهانه قرار داده بود و این موضوع را به عنوان یک اهرم فشار استفاده می‌کرد، اما امروز ماجرا عوض شده است موضوع سیستم دفاعی موشکی ما را مورد بهانه‌ای برای تحریم‌های جدید قرار داده‌اند.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی نگاه‌های داخلی، تصریح کرد: متاسفانه یک نگاه در کشور حاکم شده است که کل موضوعات اقتصادی را به برنامه مذاکرات هسته‌ای پیوند می‌زند که این نگاه کاملا غلط است.



بذرپاش با تحلیل موضوع امنیت جهانی، عنوان داشت: ما اگر می‌خواهیم قدرتمند باشیم باید از نظر نظامی مانند روسیه شویم، البته این حرف به این معنا نیست که دنباله‌رو تفکرات کمونیستی باشیم، زیرا در جهان ما هستند کشورهایی مانند لوکزامبورگ و ژاپن که کل جریان امنیتی خود را به برخی به اصلاح ابرقدرت‌ها سپرده‌اند.



وی اضافه کرد: واقعا در مرام شیعیان و ایرانی‌ها نمی‌گنجند که ما بخواهیم روزی از نظر امنیتی وابسته به یک ابرقدرت شویم و آن‌ها برای مثال مانند کاری که در برخی از کشورها انجام می‌دهند در پایتخت و جای جای کشور ما پایگاه نظامی ایجاد کنند.



نماینده مردم تهران با تمجید از نقش بی‌نظیر مدافعان حرم، ابراز داشت: امروز مدافعان حرم با علم بر اینکه می‌توانند در کشور بمانند از یک زندگی راحت استفاده کنند تنها برای حفظ کیان نظام و اسلام دل به خطر می‌زنند و در عین جوانی به شهادت نیز می‌رسند.



وی با انتقاد از یک نوع بی تفاوتی اجتماعی به‌ وجود آمده، ابراز داشت: متاسفانه همانند اتفاقی که در خصوص کشته‌های یمنی رخ می‌دهد و اخبار جنایت‌های سعودی برای ما عادی شده است، اخبار شهدای مدافع حرم نیز کم کم به این سمت می‌رود که این موضوع بسیار دردناک است.



بذرپاش با تحسین اقتدار نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: امروز تمام جهان می‌داند که جریان سیاسی سوریه بدون حضور ایران قابل حل نیست، زیرا امثال حاج قاسم سلیمانی در منطقه با تمام وجود از اسلام دفاع می‌کند.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عده‌ای با ایجاد دروغ جریان دفاع مقدس را زیر سؤال می‌برند و جنگ ایران و عراق را با جنگ دو کشور در سال‌های قبل مقایسه می‌کنند، اما واقعیت این است که در زمان شاه خائن ما بحرین را معامله کردیم، پیش از آن نیز بخشی وسیعی از ایران را به بهانه‌های مختلف از دست داده بودیم، در زمان دفاع مقدس حتی یک وجب از ایران اسلامی را از دست ندادیم.



وی بار دیگر در خصوص مدافعان حرم، بیان داشت: باید قدر شهیدان مدافع حرم را بدانیم، زیرا اگر آن‌ها نبودند امروز باید در کف خیابان‌های تهران با دشمن مبارزه می‌کردیم.



بذرپاش در پایان با پرداختن به موضوع مهم نفوذ، تاکید کرد: باید همگی تلاش کنیم تا مانند یک نور قوی نفوذی‌ها را به همگان نشان دهیم، زیرا در کشور ما عده‌ای خواسته و عده‌ای ناخواسته در جریان نفوذ حرکت می‌کنند و به نظام اسلامی ما ضربه نیز می‌زنند./856/202/ب1

ارسال نظرات