۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۱۱۶۹۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند/ فرهنگ قرآنی ضامن حفظ انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: این فرهنگ قرآنی بود که سبب شد تا جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کنند.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با تشکر از کمیته های دهه فجر، اظهار داشت: این کمیته ها برنامه های خود را ارائه کرده اند.


وی تجلیل از مساجد و محلات فعال در عرصه فعالیت‌های انقلابی به ویژه در ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: شناسایی و تجلیل از محلات و مساجد فعال در عرصه های انقلابی باید مورد توجه باشد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به
یادواره شهدای دانش آموز ابراز داشت: شهید والامقام «ایران قربانی» از استان آذربایجان شرقی و شهید «رضا سلیمانی» از زنجان به عنوان شهید شاخص ملی در یادواره شهدای دانش آموز معرفی شدند.


وی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن، قرآن آموزی و انس با مفاهیم این کتاب شریف، تصریح کرد: این فرهنگ قرآنی بود که سبب شد تا جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کنند.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که دشمنان همواره به دنبال ضربه به انقلاب و نابودی آن هستند، گفت: برنامه های قرآنی سبب عزت و اقتدار اسلام، نظام، جامعه و خانواده می شود، برنامه های قرآنی در حقیقت بزرگ‌تری
ن برنامه‌های فرهنگی هستند.


وی با تشکر از برنامه های قرآنی آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر اهمیت توجه به قرآن و فعالیت های قرآنی اشاره و مورد تأکید قرار داده اند، این فرهنگ قرآنی است که سبب حفظ و تداوم انقلاب اسلامی شده است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان با اشاره برنامه های قرآنی دهه فجر امسال از  برگزاری 30 محفل انس با قرآن از سوی هر یک از نواحی آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: برگزاری این برنامه ها در دهه فجر موجب نشاط معنوی در این ایام الله دهه فجر خواهد شد./854/202/ب2

ارسال نظرات