۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۳۱۰۲۳۹

اخبار کوتاه از سازمان اوقاف و امور خیریه

خبرگزاری رسا ـ با حضور وزیر بهداشت ساخت بیمارستان موقوفه 180 تختخوابی عمیدیه تهران آغاز می شود،
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن ربیعی ، مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه یکی از رویکردهای سازمان اوقاف احیای موقوفات درمانی و توسعه سهم بخش موقوفات درمانی است، تصریح کرد : در این راستا براساس تفاهم نامه بنیاد توسعه و عمران موقوفات با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عملیات ساخت بیمارستان سوانح، سوختگی و ترمیمی «عمیدیه» در موقوفه عمیدی نوری در زمینی به مساحت 5250 متر مربع و در 43 هزار متر بنا طی 3 سال احداث خواهد شد.

 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود : براساس مصوبات جلسات هماهنگی و تأکید وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی این بیمارستان به منظور ارائه خدمات و رفع موانع درمان در حوادث و سوانح سوختگی و ترمیمی بنا می شود.

 

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف افزود: ساخت این بیمارستان، با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و از محل تبدیل به احسن رقبات موقوفات ابوالحسن عمیدی نوری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی یادآور شد: مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت این مجموعه درمانی فردا با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در خیابان شهید مطهری آغاز خواهد شد./1325/د102/س

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات