۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۱۰۱۱۴
دستور کار بهارستان در هفته جاری اعلام شد؛

حضور وزرای دولت تدبیر و امید در بهارستان

خبرگزاری رسا ـ دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که بر اساس آن وزرای اقتصاد و آموزش و پرورش میهمان خانه ملتی ها خواهند بود.
مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وکلای ملت در بهارستان در سومین هفته از دیماه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در ارتباط با طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی را در دستور کار خود در صحن علنی قرار داده اند.


گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در ارتباط با لایحه یک فوریتی مبارزه با تأمین مالی تروریسم که اعاده ‌شده از شورای نگهبان است، بررسی تقاضای رسیدگی به طرح حمایت از احیاء و مرمت بافتهای فرهنگی تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آنها طبق اصل85 قانون اساسی از دیگر دستورات خانه ملتی ها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.


گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ارتباط با لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمانهای تابعه یا وابسته به آنها که با اولویت در دستور کار قرار گرفته است از دیگر موضوعاتی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو بررسی خواهند کرد.


بر اساس این گزارش بهارستانی ها در این هفته میزبان وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر آموزش و پرورش هستند که برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در صحن علنی حاضر خواهند شد./858/پ202/ج1

ارسال نظرات