۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۳۰۸۲۷۲
عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

تأثیرگذاری قرآن سبب ترس دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: دشمنان هزاران سال است تلاش می کنند قرآن را از افکار مسلمانان دور کنند و ارزشمند بودن و تأثیرگذاری قرآن کریم سبب ترس دشمنان شده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا طباطبايي نسب عضو شوراي سياست گذاري ائمه جمعه سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور شامگاه پنجشنبه 26 آذر در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان البرز که در مصلی شهرستان کرج برگزار شد، بیان داشت: فداکاری و از خود گذشتگی شهدای بزرگ کشورمان سبب عظمت و اقتدار نظام اسلامی ایران شده است.

ایثار رزمندگان و از خود گذشتگی شهدای والامقام

وی بیان کرد: امروز در ایران اسلامی همگان عزت، افتخار و امنیت موجود در جامعه را مرهون ایثار رزمندگان و جانبازان و از خود گذشتگی شهدای والامقام هستند.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: امروز در جهان شاهدیم که رسانه های مختلف با برنامه ریزی های پی در پی علیه اسلام مشغول به فعالیت هستند همچنین در راستای مقابله با این اقدام باید در مسیر برگزاری یادواره های شهدا و تقویت فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت برنامه ریزی شود.

یادواره شهدا، یاد شهدا را به خوبی زنده نگه می دارد

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور با بیان این که یادواره شهدا می تواند یاد شهدا را به خوبی زنده نگه دارد، خاطرنشان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باید نهادینه شود و هرگز نباید از خودگذشتگی های بزرگ‌مردان به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان این که زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا سبب پیوند بین جوانان و نوجوانان ایران اسلامی و شهدای والامقام و فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

قرآن کریم نشانگر برنامه زندگی مسلمانان است

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور بیان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با برپایی برنامه و یادواره های شهدا در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و نقشه های شوم بدخواهان را نقش بر آل کرد.

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور بیان داشت: شهدای بزرگ ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جانانه در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی کردند و در هیچ زمان اجازه ورود دشمن را به کشور ندادند.

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه با بیان این که قرآن کریم نشانگر برنامه زندگی مسلمانان است، اظهار کرد: دشمنان هزاران سال است تلاش می کنند قرآن را از افکار عمومی دور کنند و ارزشمند بودن و تاثیرگذاری قرآن کریم سبب ترس دشمنان شده است.

شایان ذکر است، تا کنون استان البرز، بیش از 10 شهید مدافع حرم را تقدیم حضرت زینب (سلام الله) کرده است، که شهید حجت الاسلام علی تمام زاده از نخستین شهدای روحانی استان به عنوان شهید مدافع حرم نام گرفته است./876/202/ب1

ارسال نظرات