۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۵۶۴۸
حجت الاسلام عبادی:

احزاب و جناح ها مفسدان اقتصادی و سیاسی را از خود دور کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خیز فتنه گران برای تصاحب جایگاه های مهم از جمله مجلس، گفت: فعالیت های فتنه گران جای نگرانی دارد؛ جناح ها نباید اجازه دهند که دو طیف مفسدان اقتصادی و مفسدان سیاسی خودشان را به آنها متصل کنند.
حجت الاسلام عبادي نماينده مردم بيرجند در مجلس حجت الاسلام عبادي نماينده مردم بيرجند در مجلس

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: مجلسی به عنوان مجلس تراز انقلاب اسلامی شناخته می شود که اهداف انقلاب را دنبال کند.


وی افزود: مجلس تراز انقلاب باید بصیر، توانمند و کارشناس باشد که در این صورت مجلسی موفق محسوب می شود، قانونگذاری های مجلس تراز انقلاب اسلامی باید با برنامه ریزی و مطالعه باشد، همچنین در مواردی که خطری انقلاب را تهدید می کند یعنی در بزنگاه ها موضع روشن و شفافی داشته باشد.


نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خیز فتنه گران برای تصاحب جایگاه های مهم از جمله مجلس و فعالیت جدی اتاق فکر آنها، اظهار داشت: جمهوری اسلامی تنها کشوری در جهان است که در آن کسانی که اهل فتنه بوده و علیه اصل انقلاب و نظام فعالیت کردند اما فعالیت سیاسی نیز دارند، پست به آنها داده می شود و جالب تر از آن بازهم این افراد طلبکار هم هستند.


وی ادامه داد: در هیچ کشوری چنین مسأله مشاهده نمی شود، فعالیت های فتنه گران جای نگرانی دارد، ما هیچ گاه اعتقاد نداریم که در کشور باید تنها یک جناح فعالیت داشته باشد اما جناح ها نباید اجازه دهند که دو طیف مفسدان اقتصادی و مفسدان سیاسی خودشان را به جناح ها متصل کنند.


حجت الاسلام عبادی با بیان این که تنها زمانی شرایط کشور مطلوب خواهد بود که جناح های مشروع نظام مفسدان را از خود دور کنند، ابراز داشت: در این صورت است که می توان آینده ای بسیار روشن را متصور شد و کارآمدی های لازم را داشت.


وی با اشاره به وظیقه نیروهای ارزشی برای تشکیل یک مجلس انقلابی عنوان کرد: نیروهای انقلابی حتما باید وحدت را حفظ کنند و سراغ منیت ها نروند، وحدت این نیروها نیز باید حول تقوا باشد؛ از این رو خواسته های فردی و گروهی را باید کنار گذاشت، اگر حول تقوا و اهداف عالی انقلاب تمرکز شود وحدت دور از دسترس نخواهد بود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات