۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۱۴۲
امام جمعه بهشهر:

استکبار ستیزی شعار محوری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: استکبارستیزی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که امام راحل فرمودند بزرگ ترین ساده اندیشی این است که فکر کنیم آمریکا دست از دشمنی‌های خود علیه ایران برداشته است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، امروز در دیدار جمعی از گردان های بسیجی شهرستان ضمن تبریک ایام شکوه و ایستادگی، اظهار داشت: مسؤولیت پذیری، بصیرت، ضد ظلم و نفوذپذیری و ولایت مداری از مهم ترین ویژگی بسیجیان است.

 

وی بسیجیان و مردم بهشهر با آن سابقه انقلابی و با تقدیم شهدای بسیار به انقلاب، هنوز هم در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، بالنده و سرزنده حضور فعال و مقتدرانه دارند.

 

حجت الاسلام جباری تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و شر انگیزان منطقه بدانند، اگر روزی رهبر انقلاب به ما اجازه بدهند، تا آخرین نفس، آخرین نفر و تا آخرین فشنگ در میدان ایستاده ایم و هیچ گاه عقب نشینی نمی کنیم.

 

وی با بیان این که مسؤولیت بسیج بسیار سنگین است، خاطر نشان کرد: ملت ما پنجم آذر را به عنوان نمادین قرار داده، اما همه کسانی که احساس تکلیف و مسؤولیت می کنند، مصمم و با استقامت و با شکوه فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهند.

 

مسؤول حوزه علمیه بهشهر در ادامه با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در مورد نفوذ دشمن، تصریح کرد: بصیرت، شناخت نیازهای زمان و اولویت دادن مسائل منطقه ای باید سرلوحه امور بسیجیان باشد و با آمادگی و گوش به فرمان رهبری بودن، آن چشمی که قصد نفوذ به کشور اسلامی را دارد کور و پایش را قطع کنند.

 

امام جمعه بهشهر عنوان کرد: اعمال ما نزد خداوند ثبت می‌شود و همه اقداماتی که در دنیا انجام می‌دهیم در پرونده اعمال‌مان ضبط می‌شود و خداوند از همه کردار ما با خبر است و باید در تمامی عرصه ها علم، تقوا، اخلاق را تبدیل به اخلاقی زیبا و الهی کنیم.

 

مسؤول حوزه علمیه بهشهر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: استکبارستیزی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که امام راحل فرمودند بزرگ ترین ساده اندیشی این است که فکر کنیم آمریکا دست از دشمنی‌های خود علیه ایران برداشته است.

 

وی تفکر بسیجی را فراتر از مرزهای ایران اسلامی بیان کرد و افزود: امروز تفکر بسیج در کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه و یمن گسترش یافته و مردم با تشکیل بسیج به مبارزه با طاغوت و پدیده تروریسم در منطقه رفته اند.

 

امام جمعه بهشهر، بصیرت داشتن و بصیرت‌افزایی را مهم‌ترین ویژگی بسیج و بسیجیان در شناخت دشمن و اهداف وی عنوان کرد و گفت: بصیرت بهترین راه شناخت و مقابله با اهداف شوم دشمنان است.

 

این مسؤول با اشاره به این که امام راحل از بسیجی بودن خود افتخار می‌کردند و این مهم‌ترین جایگاه بسیج است، ادامه داد: بصیرت و روشن‌بینی هویت و تفکر بسیج است.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که بسیج باید سر تا پا گوش به فرمان مقام معظم رهبری، باشد، اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران همواره در تاریخ سعی کرده‌اند که بر همه شئونات جامعه مسلط شوند و علی‌رغم شکست‌های متعدد استکبار، آمریکا و صهیونیسم در همه صحنه‌های نبرد اعم از جنگ سخت و نرم در مقابل انقلاب اسلامی به زانو درآمده است.

 

وی تصریح کرد: بی‌شک آزادگی و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای بسیجی و ولایتمدار ایران اسلامی است./1317/202/ب1

ارسال نظرات