۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۴۹۲۷
استاد دانشگاه فردوسی مشهد:

قوی‌ترین پیشرفت در سایه الگوی اسلامی متبلور می‌شود

خبرگزاری رسا- استاد دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که کسی با پیشرفت و ارتقا مخالف نیست، گفت: اما باید بدانیم که قوی‌ترین پیشرفت در سایه الگوی اسلامی متبلور می‌شود.
الگوي اسلامي پيشرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، مهدی باقر زاده، استاد دانشگاه فردوسی مشهد، چهارشنبه شب در تالار ابن سینا تربت حیدریه با بیان این که عرصه میدانی برای فعالیت های علمی پژوهشی فعال است، اظهار کرد: هیچ حد پایانی برای دانشجویان وجود ندارد، همچنین در دفاع مقدس شهیدان به ما آموختند که با کم ترین امکانات می توانیم در برابر 27 کشور استعمارگر غربی بایستیم.


وی ادامه داد:  فرزندان انقلاب نباید بگذارند تا دشمنان به کشور نفوذ کنند، زیرا اگر کشور اسلامی به دست عیادان یعنی دست اندر کاران تفکر غربی برسد،  آنها با اهداف شوم خود پایه های کشور را متزلزل می کنند و عده ای از آن ها به دنبال این هستند تا استقلال و توسعه کشور را در مرز تعارض قرار دهند.


استاد دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که باید تلاش کنیم تا دانشجویان دچار تغییر ذائقه و سلایق نشوند، تصریح کرد: اگر سلیقه و ذائقه دانشجویان و قشر فرهیخته جامعه اسلامی تغییر پیدا کرد، کشور از بین می رود، در حقیقت  کسی با پیشرفت و ارتقا مخالف نیست اما قوی ترین پیشرفت در سایه الگوی اسلامی متبلور می شود.


باقر زاده با بیان این که کل جریان استکبار با همه امکانات نتوانست تا نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز کشور نتیجه اتحاد با ایالات متحده آمریکا بوده و حضرت امام خمینی(ره) زیر میز زدند و تنها گفتمان توحیدی را مطرح کردند و عقیده داشتند همه عقاید دنیا باید در برابر توحید قرار بگیرند.

 

وی ادامه داد: بدون شک گفتمان الهی قابلیت این را دارد تا مبارزه کند و پیروز شود، همچنین در جریان نشست مدیران با حضرت آیت الله خامنه ای، ایشان یکی از اندیشمندان تاریخ غربی را مثال زدند که از اندیشمندان فیزیک در گرایش گداخته به شمار می رود و آرای علمی فراوانی را تاکنون ارائه داده است.


استاد دانشگاه فردوسی مشهد  افزود: در حقیقت بر اساس عقیده او دانش، مؤلفه ای است که در آن سیاست ورود پیدا نمی کند و بحث حاصل از آن آرمان و عدالت خواهی است و هرگز لازم نیست تا پیام سیاستمداران آمریکایی درباره وضعیت کشور پذیرفته شود./864/202/ب2

ارسال نظرات