۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۳۰۲۵۱۲
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد تشرح کرد؛

فعالیت های موکب حضرت معصومه در ایام اربعین

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت امنای موکب حضرت معصومه(س) به تشریح فعالیت های این موکب در ایام اربعبن پرداخت و گفت: این موکب سعی در خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) دارد.
حجت الاسلام و المسلمين نظري منفرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد رییس هیأت امنای موکب حضرت معصومه(س) در اربعین در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که موکب حضرت معصومه(س) از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: این موکب سعی در خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) دارد.


وی افزود: امسال سعی داریم با نیروهای بیشتر فعالیت های این موکب را افزایش دهیم، در این مسیر از توصیه های مراجع تقلید استفاده می کنیم؛ در ایام اربعین سال گذشته 107 هزار نفر پذیرایی و 2 هزار نفر اسکان داده شدند که بسیار مهم است.


حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان این که این موکب سال گذشته تا 23 صفر برپا بود و از زائران پذیرایی می کرد، اظهار داشت: مواکب عراقی روز اربعین یا نهایتا روز 21 صفر جمع می شود اما موکب حضرت معصومه(س) به دنبال حضور و خدمات رسانی بیشتر به زائران است.


وی ادامه داد: افزون بر خدمت رسانی به زائران از جهت اسکان و اطعام برنامه های فرهنگی بسیاری نیز اجرا می شود، از واعظان مشهوری برای اقامه عزا استفاده شده و از این موکب هیأت عزاداری به سوی کربلا حرکت می کند.


رییس هیأت امنای موکب حضرت معصومه(س) با بیان این که این موکب 130 نفر عضو دارد، ابراز داشت: 70 نفر نیز به صورت داوطلبانه در برنامه ها شرکت می کنند که در کل 200 خادم مشغول خدمات رسانی به زائران حسینی در زمینه های گوناگون فرهنگی، امنیتی و دیگر موارد خواهند بود./1323/پ202/ج

ارسال نظرات