۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۰۱۷۳۴
نمایشگاه مطبوعات؛

قانون رسانه خط قرمز همه رسانه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نبوتی گفت: متأسفانه برخی از رسانه‌ها به دلیل مسائل جناحی و حزبی و سیاسی بازی‌های بعضی از افراد اخلاق را کنار گذاشته‌اند.
جواد نبوتي جواد نبوتي جواد نبوتي
جواد نبوتی بازرس انجمن صنفی مدیران رسانه کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در پنجمین روز از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با اشاره به نسبت بین آزادی بیان و اخلاق رسانه گفت: این دو مقوله ارتباط زیادی با هم دارند و هر دو مکمل یکدیگر هستند.
 
وی ابراز داشت: در رسانه قانون مطبوعات برای همه تشریح شده و قانونی که رسانه را برای آزادی بیان تشریح می‌کند در چارچوب قانون اساسی کشور آورده شده و همه ملتزم به رعایت آن می‌باشند.
 
وی با بیان این که قانون رسانه خط قرمز همه رسانه‌ها هست اظهار داشت: متأسفانه برخی از رسانه‌ها از جمله رسانه‌های مجازی که تحت نظارت مجموعه‌ای نیستند متأسفانه به دلیل مسائل جناحی و حزبی اخلاق را زیر پا گذاشته‌اند که این مسأله یک چالش بزرگ در فضای مطبوعات و رسانه است.
 
وی در ادامه به راهکارهای جلوگیری از بی اخلاقی اشاره کرد و گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اخلاق رسانه نصب العین این مسأله است، چرا که ایشان همیشه نقطه حساس مسائل را مطرح می‌کنند.
 
نبوتی در پایان گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند اخلاق محوری را سرلوحه امور خویش قرار دهند و تحت سیاسی بازی‌های احزاب و یا افراد خاص قرار نگیرند./922/پ200/ج
ارسال نظرات