۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۳۰۱۵۷۹
امام جمعه کدکن:

برجام مسأله ای فراقوه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کدکن با تأکید بر استفاده دولت از کارشناسان و خرد جمعی برای اجرای برجام، گفت: برجام مسأله ای فراقوه است و تنها دولت نمی تواند نظر کامل را داده و آن را اجرا کند بلکه باید با کارشناسان و جریان های سیاسی دلسوز تعامل کند تا جوابی برای ملت داشته باشد.
برجام

حجت الاسلام محمد کمال صداقت، امام جمعه کدکن، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، تضاد در ایدئولوژی های دو طرف را علت خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: ایدئولوژی استکبار دنیا محور و مصلحت محور و ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم و خدا محور است که همیشه برخلاف هم هستند و هیچ گاه نمی توان به یک توافق عمیق دست یافت.

 

وی اظهار کرد: خصومت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و فقط تغییر تاکتیک داده اند که در برهه ای از زمان ظاهر فریبکارانه داشت اما در باطن این خصومت خود را با شدت بیشتر دنبال می کنند.

 

حجت الاسلام صداقت نفوذ را از نقاط ضعف برجام برشمرد و خاطرنشان کرد: نفوذ غرب در نقاط کلیدی و حساس کشور ار ضعف های برجام است و با توجه به این که نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است.

 

امام جمعه کدکن با تأکید بر استفاده دولت از کارشناسان و خرد جمعی برای اجرای برجام، تصریح کرد: برجام مسأله ای فراقوه است و تنها دولت نمی تواند نظر کامل را داده و آن را اجرا کند بلکه باید با کارشناسان و جریان های سیاسی دلسوز تعامل کند تا جوابی برای ملت داشته باشد.

 

وی برجام را بیشتر تهدید زا عنوان و اظهار کرد: در برجام پیکار بیشتر به نفع جبهه مقابل است و ممکن است بیشتر تهدیدزا باشد اما اگر این تهدید ها مدیریت شود به فرصت تبدیل می شود.

 

حجت الاسلام صداقت در ادامه با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در بحث اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی با تکیه به داخل محقق می شود اما بحث مذاکره توجه به خارج است و این دیگاه که همه مقدرات ما به مذاکره وابسته است بر خلاف اقتصاد مقاومتی است./1310/302/ب1

ارسال نظرات