۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۰۱۳۷۵
نمایشگاه مطبوعات؛

غرضی: دولت می خواهد نقد پذیر باشد اما موفق نمی شود

خبرگزاری رسا ـ سید محمد غرضی گفت: تمام دولت ها می خواستند نقد پذیر باشند ولی هیچ کدام نتوانستند موفق باشند و دولت های آینده نیز نقدپذیر نخواهند بود.
سيد محمد غرضي

سید محمد غرضی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، ضمن بیان ارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم، با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام دولت‌هایی که در کشور عهده‌دار مسؤولیت شدند، عکس‌العمل دولت‌های قبلی خود بودند، اظهار کرد: دولت قبلی مثل مابقی دولت‌ها عاقبت به خیر نشد و دولت یازدهم نیز عکس العمل دولت دهم خواهد بود.


وی ادامه داد: حسنی که دولت یازدهم داشته است این بود که یک جریان اجتماعی ایجاد شد و توانست با رأی بالایی سکان‌دار دستگاه اجرایی کشور شود و جامعه به احساس آرامشی بعد از دولت دهم دست یابد.


غرضی با بیان این که آقای روحانی توانست در انتخابات اکثریت مردم و حتی برخی سلطنت طلبان را نیز با خود همراه سازد و در انتخابات موفق شود، بیان کرد: دولت یازدهم پس از تشکیل مبارزه با تورم را آغاز کرد و توانست تا امروز موفقیت هایی در این راستا کسب کند ولی سطح توقعات ملت ایران از حاکمیت سیاسی خود افزایش یافته است.


وی اضافه کرد: این که ما بگوییم آقای روحانی به وعده‌هایش عمل کرده و مطالباتی که ملت از قدرت سیاسی دارد فرق می‌کند؛ دولت توانسته حرف خودش را بزند ولی نتوانسته تمام افکار سیاسی را با خود همراه کند تا به تمام اهداف خود دست یابد.


غرضی با اشاره به فعالیت شصت ساله خود در عرصه های مختلف سیاسی، دولت ها را در زمینه نقدپذیری ضعیف توصیف و اظهار کرد: بنده به جرات می توانم بگویم که تمام دولت ها شبیه یکدیگر هستند و همه آنها می خواهند نقد پذیر باشند ولی موفق نمی شوند .


وی با بیان این که شما بخواهید نقد پذیر باشید و اینکه بخواهید موفق باشید دو گزینه متفاوت است، افزود: اگر بخواهید موفق باشید باید با بخشی از نقد درگیر شوید و اگر بخواهید آرام و بی سر و صدا باشید موفق نخواهید شد و بنابراین دولتی که بتواند نقد را کامل تحمل کند در صد سال گذشته اتفاق نیفتاده است و در دولت‌های بعدی هم اتفاق نمی‌افتد./858/پ200/ج

ارسال نظرات