۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۰۷۹
امام جمعه زرند:

اعدام شیخ نمر یک جنایت دیگر در پرونده آل سعود خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرند گفت: آل‌ سعود از دیرباز دشمنی فراوانی با شیعیان داشته و حکم اعدام شیخ‌ نمر‌ در ادامه این دشمنی‌ ها است و اعدام این روحانی برجسته یک جنایت بزرگ در پرونده آل سعود خواهد بود.
مرگ بر آل سعود

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با بیان این که حکم اعدام شیخ نمر محکوم است، افزود: همه مسلمانان و اندیشمندان در سراسر جهان حکم اعدام شیخ نمر را محکوم کردند و این عالم برجسته از شخصیت های ممتاز اسلامی در کشور عربستان است و نبود ایشان یک ظلم بزرگ برای مسلمانان وشیعیان جهان است.

 

وی تصریح کرد: آل‌سعود از دیرباز دشمنی فراوانی با شیعیان داشته و حکم اعدام شیخ‌ نمر‌ در ادامه این دشمنی‌ها است و قطعا این حکم از نظر همه جهانیان و مسلمان محکوم است و مسلمانان باید در مقابل کار ننگ دولت عربستان ایستادگی کنند.

 

امام جمعه زرند بیان کرد: اعدام شیخ نمر وجه عالم سعود را خراب تر خواهد کرد و در سراسر عالم اسلام آل سعود را به عنوان یک دیکتاتور وطاغوتی می شناسند و آل سعود شیوه فرعونیان زمان را پیش می برد که جلوی آزادی فکر را می گیرند و همچون یزیدیان عمل می کنند و کشتار زیادی را انجام می دهند و قطعا اندیشمندان و علما دینی در مقابل جنایات عربستان کوتاه نخواهند آمد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی به جنایات اخیر عربستان اشاره و تصریح کرد: کشتار بی گناه بیش از 7 هزار نفر از زائران خانه خدا یکی از جنایات بسیار بزرگ عربستان است و برای این که اذهان مسلمانان را از این فاجعه غم ناک منحرف کنند اعدام شیخ نمر را مطرح کردند که این خود نیز یک جنایات بزرگ در پرونده آل سعود خواهد بود.

 

وی اظهار کرد: مجامع بین المللی و استکباری که مدعی حقوق بشر هستند قائل به بشری هستند که تسلیم آنها باشد و کسی رابشر می دانند که تسلیم مطامع آنان باشد ودر جهت آنان حرکت کنند واگر انسانی مخالف آنان باشد هیچ ارزشی برای او قائل نیستند، و رژیم صهیونیستی مسلمانان زیادی را در غزه و یمن به شهادت می رساند و هیچ اعتنایی نمی کند بلکه از آنان حمایت می کنند و بنابراین در نظام استکباری حقوق بشر یک حربه ای برای پیشبرد اهداف شیطانی آنان است.

 

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده در منطقه و دنیا دارد ومی تواند از طریق کنفرانس کشور های اسلامی اقدام کنند و با رایزنی با علما و اندیشمندان سراسر جهان از حکم اعدام شیخ نمر که سالها در زندان به سر می برد و در چنگ رژیم آل سعود است جلوگیری کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ابراز کرد: علمای جهان اسلام باید واقعا مدافع حریم خدا و پیغمبر خدا باشند و اگر علمای اسلام همه با هم اجتماع کنند و یک کنفرانس را تشکیل دهند حرکت حاکمان جنایتکار آل سعود را محکوم می کنند و این در محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر موثر خواهد بود./9709/302/ب3

ارسال نظرات