۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۹۹۱۰۰
حجت الاسلام موسوی نژادیان:

فاجعه منا دلیل بارز بی لیاقتی آل سعود است

خبرگزاریرسا - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:فاجعه منا از سوی حکومت بی عرضه عربستان دلیل بارز بی لیاقتی و بی اعتقادی آل سعود به مراسم ابراهیمی است لذا از دستگاه دیپلماسی انتظار می رود با قاطعیت موضوع را پیگیری کند.
حجت الاسلام سيد مهدي موسوي نژاد، نماينده مردم بوشهر در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدمهدی موسوی نژاد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن اشاره به اینکه صدام و حزب بعث عروسک های کوکی استکبار هستند، گفت: دشمن واقعی استکبار است لذا ما استکبار به سرکردگی امریکا را دشمن واقعی می دانیم، در واقع هرچند شرق و غرب گذشته از اختلافات درونی خود موضع خصمانه در برابراسلام گرفته اند، اما شرافت و عزت در سایه شمشیر و جهاد و ایثار است، شهید نادر مهدوی از شهدای شاخص روستای بوحیری دشتی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزاداری عاشورای حسینی نشان دهنده پیوند عمقی جهان اسلامی و شیعیان است، تصریح کرد: فاجعه منا از سوی حکومت بی عرضه عربستان دلیل بارز بی لیاقتی و بی اعتقادی آل سعود به مراسم ابراهیمی است لذا از دستگاه دیپلماسی انتظار می رود با قاطعیت موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: هر گونه توافق، حفظ دستاوردهای هسته ای و رعایت خطوط قرمز نظام طبق فرمایش های رهنمود مقام عظمی ولایت است، لذا به ایشان اطمینان می دهیم، ضمن صیانت از دستاورد خون شهدا هیچ روزنه امیدی برای امریکای جنایتکار جهت نفوذ در ایران اسلامی باز نخواهد شد این در حالی است که در ابتدای کار دشمن بد عهد از مهار فرسایشی جمهوری اسلامی ایران می زند.

موسوی نژاد یادآور شد: امریکای جنایتکار با سرود آشکار و بی چرده در یمن، افغانستان، عراق، لیبی، فلسطین و بسیاری از کشورهای جهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال جنایت و خونریزی است و با جنایتکراان عکس خویش انداز می گیرد، حال چگونه می توان در مباهله تاریخی قرن به آن اطمینان کرد؟

نماینده مردم دشتستان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به هیات دولت گفت: دشتستان منطقه حاصلخیز و دارای ذخایر ملی و قطب تولید خرمای کشور اگر در مسیر گردشگری شمال کشور بود، تاکنون وضعی بهتر از این داشت، لذا پیشنهاد می کنم ساعاتی از مردادماه را به نخلستان های دشتستان بیایید، آیا گرمای سوزان آن را تحمل خواهید کرد؟

وی افزود: مردم دشتستان با هزاران آرزو منتظر فروش منصفانه محصولات خود هستند لذا خرید تضمینی خرمای دشتستان نباید به تعویق بیفتد، علاوه بر این تقاضا می شود نسبت به پروژه های راه آهن و راه های مواصلاتی توجه شود، در واقع تخصیص اعتبار راه آهن درخواست جدی مردم این شهرستان است.

موسوی نژاد با اشاره ساخت مسکن در دولت قبل از سوی کمیته امداد امام خمینی، گفت: مردم تنگ دست برای بازپرداخت های اندک وام های که برای تامین مسکن گرفته اند، اموالشان مصادره شده است، از آنجایی که مددجویان کمیته امداد زیر خط فقر هستند لذا از ریاست جمهوری و رئیس کمیته امداد درخواست دارم نسبت به مشکل مددجویان تدبیر نمایند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه پیش بینی دولت برای افزایش مالیات نباید مبتنی بر اخذ مالیات از مددجویان کمیته امداد باشد، گفت: افزایش تعرفه آب، برق و گاز خلاف عدالت است، وزارت نیرو باید دلیل گران شدن تعرفه آب، برق و گاز در سال جاری را توضیح دهد.

عضو کمیسیون انرژی افزود: دولت نسبت به بیمه گندم کشاورزان دشتستان، تیم های ورزشی شهرستان دشتستان، کسب و کار بانکی و مسائل و مشکلات اخذ وام، خدمت رسانی به بخش های آسیب پذیر ، هزینه های درمان مردم و نظام رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش توجه نیز داشته باشد./858/د102/ج

ارسال نظرات