۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۹۹۰۵۹
حجت‌الاسلام عبادی:

بی توجهی به مواضع رهبری در برجام به کشور آسیب خواهد زد/ وزیر علوم اجازه جولان به فتنه‌گران ندهد

خبرگزاری رسا - نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موارد نه گانه ایکه مقام معظم رهبری در ارتباط با برجام مطرح کردند را مد نظر بگیرند و در صورت کوتاهی در این مورد، آسیب های بسیار زیادی برای کشور به همراه خواهد داشت.
صحن علني مجلس شوراي اسلامي با حضور وزير امور خارجه حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان جت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دولت تقاضا می کنم تا در اجرای برجام بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنند، اظهار کرد: دولت موارد نه گانه ای که مقام معظم رهبری در ارتباط با  برجام مطرح کردند را مد نظر بگیرند و در صورت کوتاهی در این مورد، آسیب های بسیار زیادی برای کشور به همراه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: در پسابرجام نیز مراقبت نسبت به نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دشمن به کشور باید صورت بگیرد و این موضوع باید مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد.

 

نماینده مردم بیرجند و در میان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر علوم تحقیقات و آموزش  با بیان اینکه دانشگاه ها نباید محل جولان فتنه گرانی باشد که در گذشته مخل امنیت کشور بودند، تصریح کرد: در هیچ کشوری به اخلال گران در امنیت میدان داده نمی شود./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات