۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۹۸۹۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد؛

کاهش آسیب‌های عزاداری در قم

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از کاهش آسیب‌های عزاداری در دهه نخست محرم امسال نسبت به سال‌های قبل خبر داد؛‌ جلسات توجیهی که با حضور تعداد اندکی از مسئولان هیئات مذهبی در چندین نوبت برگزار شده در این دستاورد مهم تأثیر داشته است.
اسکندري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در جلسه پرسنلی این اداره کل از همکاری کارکنان تبلیغات اسلامی در نظارت و بازرسی از هیئات مذهبی در دهه اول ماه محرم تقدیر کرد و گفت: برنامه‌هایی که قبل از فرارسیدن ماه محرم توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شورای هیئات مذهبی به اجرا درآمده تاثیر زیادی در کاهش آسیب‌های عزاداری داشته است.

 

وی تاکید کرد: در دیداری که با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و برخی بزرگان داشتیم به این موضوع اشاره کردند که آسیب‌های عزداری کاهش یافته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: جلسات توجیهی که با حضور تعداد اندکی از مسئولان هیئات مذهبی در چندین نوبت برگزار شده در این دستاورد مهم تاثیر داشته است.

 

حجت‌الاسلام اسکندری در پایان گفت: از کارکنان مجموعه‌های فرهنگی حوزه دین انتظار می‌رود که تذکرات اداری را جدی بگیرند و نظم و انضباط اداری را رعایت کنند، چراکه نظم از توصیه‌های جدی دین است./1325/د102/س

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم

ارسال نظرات