۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۹۸۸۶۹
مسؤول حوزه علمیه محمودآباد:

13 آبان منشأ تداوم گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران بوده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه محمودآباد، سیزده آبان را سرشار از روح پایداری، فداکاری و مقاومت جوانان رشید و غیور ایران اسلامی در مبارزه علیه استکبار جهانی دانست و گفت: این رویداد تاریخی منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم ‌ستیزی ملت ایران بوده است.
مسؤول حوزه علميه محمودآباد

حجت الاسلام سید حسین حسینی مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز استکبار ستیزی، گفت: از نکات ارزشمند و کلیدی که هم امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشت وحدت کلمه بود که باعث پیشرفت و ترقی جوامع بشری می‌شود.

 

وی با بیان این که به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری، ما هیچ گاه دشمن را فراموش نخواهیم کرد، افزود: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که ملت ما در این روز نشان می‌دهد هر میزان از عمر انقلاب طی شود، مبارزه با دشمن و شناخت آمریکا به عنوان دشمن شماره یک ملت فراموش نخواهد شد.

 

مسؤول حوزه علمیه محمودآباد با بیان این که مردم ما یاد گرفته‌اند که همواره تابع و مطیع فرمان مقام معظم رهبری باشند، گفت: با توجه به اینکه مسأله برجام و توافق هسته‌ای را در کشور داشته‌ایم اما هیچ کدام از این موضوعات دلیل بر این نمی‌شود که ما دشمن خود را فراموش کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که این انقلاب شهدایی را در خود دارد، تصریح کرد: سخن همه شهدا و جانبازان این است که همیشه آگاه باشید و نسبت به دشمن شناخت کافی داشته باشید.

 

وی با بیان این که بصیرت عاشورایی یعنی شناخت دشمن، خاطرنشان کرد: اهداف مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری نباید مورد سواستفاده جناح‌ها و گروه‌ها قرار بگیرد.

 

استاد حوزه علمیه محمودآباد با اشاره به این که امروز ملت ما دشمن خود را شناخته است، اظهار کرد: یکی از بزرگترین موضوعات در برجام و توافق هسته‌ای، به خاک زدن توطئه‌های صهیونیسم بود، بسیاری از کشورها دوست داشتند که اتفاقاتی بیفتد و ما در برابر کشورهای 5+1 بایستیم، اما مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده با درایتشان قدم‌هایی برداشتند که اهداف سوء آنها را نابود کردند.

 

وی، یوم‌الله 13آبان را برگی زرین از دفتر بلند مجاهدت‌ها و حماسه‌های ملت سرافراز ایران دانست و با بیان این که این روز مهم مقطعی حساس و دورانی پرمخاطره از تاریخ این مرز و بوم را به خود اختصاص داده است، افزود: سیزدهم آبان ماه نمادی از استکبار ستیزی، مقابله با استبداد ستم شاهی و پایداری ملتی بزرگ در راستای تحقق ارزش‌های اسلامی است.

 

مسؤول حوزه علمیه محمودآباد با بیان این که در روز 13 آبان ماه و با هوشیاری جوانان غیور اسلام، هیبت دروغین آمریکا برای همیشه تاریخ شکسته شد، ادامه داد: این روز ارزشمند روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و انزجار امام راحل و امت علیه استکبارجهانی است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که یوم‌الله سیزدهم آبان بر تاریخ معاصر ایران و حتی تاریخ نهضت‌های آزادی‌ خواه جهان تأثیری عمیق و نقشی شگرف و ماندگار داشته است، گفت: آنچه سیزدهم آبان ترسیم می‌ کند تنها یک رویداد تاریخی نیست، بلکه واقعه‌ای تاریخ ‌ساز و تأثیرگذاردر تاریخ این انقلاب شکوهمند است.

 

وی واقعه سیزده آبان را سرشار از روح پایداری، فداکاری و مقاومت جوانان رشید و غیور ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکبار جهانی دانست و ادامه داد: این رویداد تاریخی منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم ‌ستیزی، نفی نظام‌ های سلطه و آرمان ‌گرایی نسل‌ های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ فردای این کشور بوده است.

 

مسؤول حوزه علمیه محمود آباد با تأکید بر این که این روزهای تاریخی حفظ شود، خاطرنشان کرد: ملت‌ها با تاریخ‌شان زنده هستند و ملتی که تاریخ نداشته باشد رو به زوال خواهد گذاشت.

 

حجت الاسلام حسینی حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه را نشان دهنده زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدای گرانقدر دانست و تصریح کرد: امروز دانش آموزان هوشیار و بصیر ایران اسلامی در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار دارند.

 

وی با بیان این که راهپیمایی 13 آبان امسال، پرشکوه تر از هر سال برگزار شود، گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است که باید برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم مهم آحاد جامعه مشارکت کنند و این حضور نشان خواهد داد که حتی اگر ما در دنیا در مورد مسائل هسته‌ای، منابع ملی و سرنوشت ملی‌مان تصمیم‌هایی را می‌گیریم و نرمش شجاعانه را انجام می‌دهیم اما دشمن را هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد./950/302/ب3

ارسال نظرات