۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۹۸۳۸۲
در دیدار رییس سازمان تبلیغات با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس؛

بحث پوشش بیمه‌ای مداحان در خانه ملت مطرح شد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی،‌ در ادامه دیدارهای خود با نمایندگان مردم در خانه ملت، با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد و در مورد پوشش بیمه‌ای مداحان، بودجه دریافتی و نقش کمیسیون اجتماعی مجلس در این خصوص به طرح موضوع پرداخت، زیرا بحث از‌کارافتادگی تعداد زیادی از مداحان در آینده موضوعی درخور توجه و اهمیت است.
حجت الاسلام خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پاسخ به سؤالات گوناگون اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد پوشش بیمه‌ای مداحان، بودجه دریافتی و نقش کمیسیون اجتماعی مجلس در این خصوص، فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه نظارت و هدایت فکری مبحث مداحی در سراسر کشور و ادامه دادن روند بیمه‌ای موجود بیان داشت: بحث بیمه مداحان دارای اهمیت است و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با توجه به ضرورت موضوع پیش می‌رود و تا به حال نیز کسری بودجه را در این زمینه جبران کرده است. 
 

دکتر خاموشی ادامه داد: بیمه مداحان موضوعی رفاهی است و در اینخصوص برای پیشبرد اهداف با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جهت تخصیص اعتبار مناسب در ارتباط هستیم چرا که بحث از‌کارافتادگی تعداد زیادی از مداحان در آینده موضوعی درخور توجه و اهمیت است.


دکتر خاموشی یادآور شد: بنیاد دعبل خزاعی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی که پیگیر امور بیمه‌ای مداحان گرانقدر می‌باشد، صنفی نیست و توسط خود آنها شکل گرفته است و کانون‌ مداحان استان‌های سراسر کشور مداحان فاقد بیمه را به این بنیاد معرفی می‌کنند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تخصیص بودجه مناسب در موضوع با اهمیت بیمه مداحان کمک کند تا سازمان تبلیغات اسلامی بتواند تقاضاهای سراسر کشور را پاسخگو باشد.

 

همچنین در این دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی در پیگیری و اجرایی کردن بیمه مداحان سراسر کشور بر ادامه روند موجود تاکید نموده و بحث نظارت و سیاستگذاری در امر مداحی را با توجه به تاثیرگذاری آن و جلوگیری از انحرافات و ابداعات یادآور شدند.


گفتنی است؛ دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که در آن حجت‌الاسلام آقامیری، مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان‌، غضنفری، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی، عظیمی،‌ رئیس هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی‌ و همچنین رضا جلوه‌ئی،‌ مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند در محل کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انجام پذیرفت./1325/د102/س

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات

ارسال نظرات